13. elokuuta 2015

Kesästä syksyyn

Elokuu on mulle viimeinen kesäkuukausi, mutta samalla ensimmäinen kuukausi, jolloin alkaa haaveilla syksystä. Tänä vuonna kesä on alkanut kunnolla vasta siinä vaiheessa, kun mä oon suunnannut ajatukseni jo pikkuhiljaa alkavaan syksyyn. Ainakin säiden puolesta tää viikko on ollut niin ihanan lämpöinen, toivottavasti saadaan nyt nauttia tästä lämmöstä koko kesän edestä! Vaikka kesä on ihanaa aikaa, syksy taitaa kuitenkin olla mun lemppari vuodenaika. Oon innoissani etsinyt kivoja villasukkaohjeita, suunnitellut diy-projekteja sisustukseen liittyen, etsinyt uusia kiinnostavia kirjasarjoja, haaveillut täydentäväni ennestäänkin pursuvia teevarastojani sekä suunnitellut hautautuvani muhkeiden neuleiden sisään ihailemaan kaunista ruskaa ja käppäilemään kirpeissä syysaamuissa. Ihana kesä, vielä ihanampi syksy.

20 kommenttia :

  1. Kauniita kuvia ♥ Syksy on kyllä ihanaa aikaa uusien sisustusideoiden ja neuleiden keskellä. Musta on kans ihanaa polttaa kynttilöitä pimeinä iltoina. Niin ja syksyllä alkaa taas kaikkia uusia kivoja sarjoja :-D terveisin Kotihiiri!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Niin on, ihan parasta!! Kynttilät on niin ihania, voi vitsit että ootan kynttilöiden polttamista ja kaikkia kivoja sarjoja, täällä toinen kotihiiri!! :D

      Poista
  2. Haaveilen aivan samoista asioista, syksy on niin kaunista aikaa ♡

    VastaaPoista
  3. UPEITA kuvia ♥♥ Kesä kyllä tuli vähän myöhässä.... Itsekin näin elokuussa yleensä ryhdyn suunnittelemaan syksyä, mutta tänä vuonna keskityn nauttimaan kesästä (jos säät sallii). Tosin kynttilöitä poltan kyllä jo nyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Taru :* Niin kyllä tuli, ois saanut mun puolesta hiukkasen aiemmin alkaa.. Jep, ens viikoksi ainakin näyttäisi olevan vielä tosi ihania kelejä luvassa! :) Kynttilöitä on kyllä ihana poltella ihan vuodenajasta riippumatta!

      Poista
  4. Jenni IHANIA kuvia ja teksti! <3 siis sun tekstissä ja kuvissa on ihana ominaisuus, ne sointuu aina kauniisti yhteen ja molemmat säteilee energiaa sun blogiin sopivalla tavalla (ja erilaista energiaa vuodenajoista riippuen) :) Sun postauksissa on aina ihan mieletön tunnelma ja auringonpaiste! Ihana, ihana blogi ja sinä! (: <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua miten ihana kommentti sulta taas :')) Ihana Bea, kiitos ♥ Sä kyllä aina piristät mun päiviä noilla kauniilla sanoillasi! Ihana saada tuollaista palautetta :)

      Poista
  5. Aivan ihania tunnelmallisia kuvia. :) Mä kans tykkään kovasti syksystä. Ihana kääriytyä viltin mutkaan ja lipittää teetä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Syksystä ei oikeen voi olla tykkäämättä, niin paljon kaikkea ihanaa :) Syksy on aina niin tunnelmallista aikaa!

      Poista
  6. Ihania kuvia, mä en malta odottaa että pääsen sun kanssa kuvailemaan tässä kohta jos vaan kaikki sujuu nappiin;) Jotenkin tästä postauksesta erottui sun herttaisuus, oot niin ihana ♥ Tosiaan elokuu on se viimeinen kesäkuukausi, mutta loppu elokuusta alkaa se syksy ja sen ns. fiilistely:) Ja yay kohta alkaa mun suosikki eli syyspukeutuminen ja sen oma viehätyksensä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo sanos muuta, mäkään en malta odottaa! :) Voi sua höpsöä, säkin oot oikein ihana ♥♥ Jejejeee, tosiaan syyspukeutuminenkin on yks lemppareista syksyyn liittyvistä jutuista! :)

      Poista
  7. Ihana postaus, kauniit kuvat ja huippua kun on alkanut lämpimämpiä kelejä näkyä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla :) Todellakin huippua, että edes loppukesästä alkaa aurinkoa näkyä! :)

      Poista
  8. Ihania kuvia susta murunen :')♥ vaikka mä rakastan kesää, niin haaveilen kans jo syksystä.. neuleista, kynttilöistä, teestä, glögistä, ruskasta ;) ... <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos höpsö ♥ Sama täällä, mä ootan kans syksyä niin innolla, vaikka nautinkin täysillä näistä hellepäivistä :')

      Poista

Blog Design by Get Polished