5. elokuuta 2015

Summer Snapshots

Tänä kesänä on tullut ahmittua paljon kaikkea hyvää. Välillä myös onneksi terveellistä hyvää. Turkkilainen jugu tai rahka tuoreiden hedelmien ja hedelmäsoseen kanssa, herkulliset smoothiet, tuoreet itsepoimitut marjat, erilaiset salaatit.. Nami. Kesällä tekeekin kyllä hurjasti mieli kaikkea kevyttä ja raikasta. Oon aivan rakastunut nektariineihin ja ananakseen! Myös lakkoja ja mansikoita mutustin tänään oikein kunnolla, eiköhän tää tauti pikkuhiljaa näillä vitamiinipommeilla nujerreta!

Mä otin tänään arskaa virallisesti ekaa kertaa koko kesänä, wuhuu! Oli ihanan lämmintä, vapaapäivä, seurana jätskikippo ja hyvä kirja. Ainoa asia mikä ei ollut niin mukava, on tämä edelleen jatkuva tauti. Kyllä alkoi kuume taas nousta hetken ulkona hengailun jälkeen :-D No mutta oli sen arvoista, mä niin nautin noista aurinkoisista keleistä! Meidän kissakin tuli viltille nauttimaan auringosta mun seuraksi Ja muutama tunti myöhemmin sama pirulainen iski hampaansa mun kinttuun oikein mukavasti..

Mikä on sun suosikki kesäherkku? Löytyykö muita inhottavasta kesäflunssasta kärsiviä? 

18 kommenttia :

  1. Ihania kuvia Jenni ja on muuten ihanan tuoreita ja raikkaan näköisiä herkkuja. Mansikat, tuore ananas, persikat, vesimeloni, maitorahka mustikoilla.. Nää on ainakin mun suosikki kesäherkkuja mutta ei vaan oo ehtinyt niitä syödä ja niistä nauttia! Mitä ihmettä:') Pitääpä tänään kaupasta ostaa jotain;) Ähh tuo kesäflunssa on kuulemma aika sitkeä ja mulla se vasta alko, paranemisia sinne ♥:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanilta kuulostaa sunkin suosikki kesäherkut, oikeestaan ihan täydellisiltä! :) Ehkä tänä kesänä vaikuttaa nuokin synkät kelit, ettei oo aivan yhtä paljon tullut noita raikkaita herkkuja nautittua kuin aiempina kesinä. Käy ehdottomasti ostamassa ;) Inhottavaa että säkin oot sairaana, kiitos ja yritä säkin parantua ♥

      Poista
  2. Ihanan raikas postaus ! Tässähän tuli ihan nälkä.. :D Vesimeloni ja ananas on mun suosikkeja :)
    Täältä löytyy myös kesäflunssan omaava, jo toista viikkoa.. inhottavaa ! Paranemisia sinnekkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Hehe alkaa kyllä itelläkin tehdä herkkuja mieli näitä katsellessa :D Ne on kyllä niin hyviä molemmat! Äääh voi hitsi, sitä tosiaan tuntuu olevan liikkeellä. Koitahan säkin parantua :')

      Poista
  3. Ihania kuvia, tosi kesäisiä :) Oman kesäflunssani sairastin Italiassa, mutten antanut sen häiritä menoa mikä kyllä kostautui siinä kohtaa kun pääsin kotiin, tauti kaatoi sänkyyn useaksi päiväksi, mut oli se kyllä sen arvosta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kovasti :) Voi että inhottavaa sairastua lomalla :/ Mutta just oikee asenne, ei kannata antaa pikku flunssan nujertaa vaan nauttia lomasta täysillä ;) Kotona ehtii tosiaan sit makoilla sängyn pohjalla!

      Poista
  4. Kesäflunssa on ilkeän sitkeä! Onneks oon ite siltä tänä kesänä välttynyt (kopkop)... Pikaista paranemista sulle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tuntuu tosiaan olevan ilkeän sitkeä, mulla on edelleen kuumetta... :s Toivotaan ettet sairastukaan, tää on kyllä pyllystä! Kiitti kiitti ♥

      Poista
  5. oii tuoreet marjat ja hedelmät <3 parane pian muru <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nami nami ♥ Yritetään, kiitti honey ♥

      Poista
  6. Ihania noi ananas kuvat! Pakko sanoo vielä et aivan upee toi haalari tossa bannerissa <3

    http://sanninenblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiittii :--) Mä tykkään siitä kans ihan hirveesti! :)

      Poista
  7. Ooh lalaaa, neitokaiseni miten freesejä kuvia<3 Sekä susta, että ananaksesta ;) Mä oon tänä kesänä kans rakastunu ihan täysin nektariineihin!! ♥_♥ Ne on niin ihanan makeita! Ja sit porkkanan on kans löytäny uudestaan! 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti murunen ♥♥ Hehe ananaksesta varsinkin ;) Sun ansiosta mä niitä rakastuinkin, ja oon ahminu niitä hirveesti tänä kesänä!! Niin parhaita, maukkaita ja mehukkaita. Porkkana on kans niin namia :P

      Poista
  8. Tosi ihania ja raikkaita kuvia. :) Mun lemppariherkku on ollut tänä kesänä nektariini, ne on niin mehukkaita ja makeita. :p Sit oon myös tehnyt monta kertaa mansikkapirtelöä, ihan parasta herkkua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaunis :') No sanos muuta, ne on kyllä niin herkullisia ettei mitään rajaa! :) Mansikkapirtelöt on kans niin hyviä, äiti tekee niitä kans aika usein :P

      Poista

Blog Design by Get Polished