21. tammikuuta 2016

LAMPSHADING

Ensinnäkin, suuret kiitokset kaikille edellisessä postauksessa palautetta ja ideoita antaneille! Välillä tulee ns. sokeaksi omalle tekemiselleen, ja silloin muiden virkistävät näkökulmat tulevat tarpeeseen. Yritän kevään aikana toteutella teidän postausideoitanne, ja niitä saa toki jatkossakin heitellä milloin vain! :)

Oon hurahtanut ihan täysillä lampshading-trendiin, jossa ideana on pukea ylisuuri yläosa saappaiden kanssa. Näillä keleillä ei kyllä tosin tässä varustuksessa pärjää, ja nämäkin kuvat on otettu ennen kirpsakoita pakkasia. Olen kyllä käyttänyt tätä neuletta pakkastenkin aikaan, tosin yhdistämällä neuleen ihan vaan housuihin! Mitä te tykkäätte tästä trendistä?

 viitta kirppis / neule H&M / ylipolvensaappaat Nelly

Mä jaksan edelleen kriiseillä näistä hiuksistani ihan tosissaan.. :D Laitoin sunnuntaina päähän kevytsävytteen, joka kyllä sävyttikin hiuksiani hieman viilemmän sävyisiksi. Tyvi on kuitenkin edelleen kellertävä, ja lisäksi juurikasvu alkaa taas puskemaan esiin. Jotain kunnon vaalennusta tämä reuhka varmaan kaipaisi värin tasoittamiseksi, mutta en millään haluaisi rasittaa hiuksiani tuollaisilla käsittelyillä. Oon yrittänyt käyttää ahkerasti tehohoitoja, hiusnaamioita ja hiusöljyjä. Kaikesta huolimatta hiukset on aivan järkyttävässä takussa, ja hoitoaineella läträämisenkään jälkeen näitä ei meinaa saada millään selvitettyä! Ja mullahan hiukset on aiemmin olleet luonnostaan erittäin liukkaat ja takuttomat. Lisäksi hiukset on jostain kumman syystä alkaneet päältä katkeilla, ja paniikissa pelkään ettei mulla ole kohta tukkaa ollenkaan päässä. Lämpökäsittelen hiuksia todella vähän, ja käytän valtavasti hoitavia tuotteita. Säännöllisesti näitä on myös leikattukin. Tilailin juuri netistä kaiken maailman biotiinijuttuja, jos sieltä löytyisi edes hieman apua hiusten yhtäkkiseen huonoon kuntoon. Lisäksi keksin tälle kaukaa haetun mahdollisen syyn, nimittäin kilpirauhasen vajaatoiminnan oireisiin kuuluu hiusten katkeilu ja huonoon kuntoon meno :'D Osa teistä saattaa muistaa mun kilppariarvojen heitelleen viime kesänä, joten pitänee varmaan suunnata taas verikokeisiin varmistamaan että kaikki on siltä osin kunnossa! :'D

Hiustenhoito on kyllä muutenkin talvella todella raastavaa puuhaa. Läträän öljyjä varmaan litroittain, mutta sähköisyydestä ei pääse eroon, ei sitten millään. Monena päivänä oon menettänyt hermoni ja lopulta vetänyt hiukset sykerölle tai iskenyt pipon päähän. Niin turhauttavaa. Kevättä ja plussa-asteita odotellessa! Ja hei, jos teillä on hyviä vinkkejä liittyen sähköisyyden poistoon, hiusten katkeilun estoon tai kunnon parantamiseen tai oikeastaan mihin tahansa hiuksiin liittyvän, niin otan ne erittäin kiitollisena vastaan! Teistä oli aiemminkin aivan valtava apu, ja monet hyvät vinkit pääsivät jo kokeiluun

Huomenna on suuntana Kuhmo ja rentoiluviikonloppu kirjojen, tenttimatskujen, Greyn anatomian ja toivottavasti viinilasillisen ja juustojen kera. Millaisia suunnitelmia sulla on tuleville päiville? :)

38 kommenttia :

  1. Tuo trendi on kyllä ihana! Mukava unohtamatta tyylikkyyttä :) upeita kuvia jälleen kerran<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minustakin, ehdottomasti mukavaa ja tyylikästä! :) Kiitos Aleksiina ♥

      Poista
  2. Mäkin tykkään hirveesti tästä suuret neuleet ja saappaat- yhdistelmästä! Tosin ihan ei itsellä niin pitkiä neuleita ole että vois ilman farkkuja/hametta olla:< Pitäis tehdä muutos tuohon 8) Oikein hyvältä ja tyylikkäältä näytät taas Jenni ♥
    Vooi että tuota hiusjuttua! Mullakin muuten katkeili tuosta päältä hiukset vähän aika sitten o_o Huomasin sen vähän yli viikko sitten ja olin vähän että whaat:D Varmaan johtui kun värjäsin, en tiedä apua! Ja sähköisyyteen en keksi kyllä mitään, mulla on hiukset tositosi harvoin sähköiset, ei lähes koskaan oikeestaan:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että sielläkin lämmetään tälle yhdistelmälle! :) Ei mullakaan aiemmin ollut, mutta tänä talvena oon pari kivaa pidempää neuletta löytänyt ;) Kiitos hurjasti ihana ♥

      Joo, mä oon kans ollut tosi ihmeissäni tästä! Kuitenkin käytän paljon hoitavia tuotteita, värjään harvoin ja vältän lämpökäsittelyitä. Ääääh, oon ihan turhautunut näihin hiusongelmiin! :s

      Poista
  3. Kuinka usein peset hiuksia? Itselläni oli aikaisemmin jatkuvasta värjäämisestä ja vaalentamisesta,sekä päivittäisestä pesusta ja lämpökäsittelystä johtuen tosi huonoss akunnossa hiukset. Nyt oon jättänyt värjäämisen pariin kertaan vuodessa, enkä värinpoistoja oo tehnyt pitkiin aikoihin. Myös tuo hiusten pesun vähentäminen kahteen kertaan viikossa on auttanut paljon :) alkuun tuntu mahdottomalta,et hiuksia vois pestä näin harvoin, mutta yllättävän hyvin ne tottuu eka siihen et pestään vaan joka toinen päivä ja sit siihen et joka kolmas päivä! Kuluttaa vähemmän hiusta ja on päänahallekin parempi, kun ei pese niin usein. Tietty hiuksia on joskus pakko pestä useamminkin, mut mulle on toiminut kertojen vähentäminen minimiin :) Ja rahaakin säästyy, kun shampoot ja hoitoaineet kestää pidempään! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suunnilleen joka toinen päivä, välillä päivittäin! Yritän kyllä aina pidentää hiustenpesuväliä, mutta tuntuu että nää rasvoittuu tosi helposti ja varsinkin jumppien ja muiden jälkeen on melkein pakko pestä :/ Tosin esimerkiksi viime kesänä sain väliä pidennettyä enemmän, ja pesin välillä vain jopa kolmas päivä! Pitänee taas yrittää väkisin hiukset totuttaa tuohon, alkuun tuntuu vaan tosi mahdottomalta :D Kiitos hyvistä vinkeistä! :)

      Poista
  4. Mä tykkään kyllä:) Itelläki on nyt tuommoset ylipolven saappaat niin mietin että minkä yläosan mä niiden kanssa yhdistäisin. Ei oo oikeen tarpeeksi pitkää neuletta eli sellanen on varmaan hommattava ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Ylipolvensaappaat on kyllä kivoja, voi yhdistää niin moneen - niin hameisiin kuin housuihinkin! :) Tai sitten tosiaan suuntaat neuleostoksille ;)

      Poista
  5. Oij näyttääpäs tää ihanalle! ♥ pitää kyllä kokeilla itsekin tätä tyyliä, hih!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiittiii! ♥ Kokeile ihmeessä ;)

      Poista
  6. Voi siun hiuksia :( Mie oon vähän huono antamaan neuvoja, mutta suosittelen kokeileen tätäkin, koska itse olen ainakin tyytyväinen omien hiusten kuntoon ja kiiltoon; käytä ihan perusshampoota (värishampoota, jos on värissä) ja sitten hoitoaine päähän ja huuhdellaan pois. Sitten harjaat ja annat vaan olla, ei mitään lisää :) Ja unohda lakka, se takkuunnuttaa ja haurastuttaa hiuksia näillä keleillä :( Tosin en tiiä käytätkö lakkaa :D Mutta tää on miun vinkki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta, nyyyh :'( Kiitos vinkeistä, oikeestaan just noin mä toiminkin tän takkutukkani kans! :) Tosin yleensä läträän vielä öljyillä ja hiuksiin jätettävillä hoitoaineilla. Ja lakkakin on aika harvoin käytössä, onneksi. :) Kiitos Emma ♥

      Poista
  7. Wau tuo neule on kerrassaan ihana!! ♥ Muutenkin tosi tyylikäs asu ja kiva idea tuo ylipolvensaappaat suuren neuleen kanssa :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti, tykkään siitä itsekin tosi kovasti! :) Ja kiva kuulla, että tää koko yhdistelmä oli sun mieleen :')

      Poista
  8. Kauniina, kuten aina! :)

    Hiuksiin sellaista vinkkiä, että hiukset kaipaa silloin kosteutta jos ne on sähköiset! Talvi on siitä ikävää aikaa hiuksille, ilma on niin kuivaa että kosteus ei pysy hiuksissa. Tähän voisi auttaa se hiustenpesuvälin pidentäminen ja satunnainen hiusnaamio vaikkapa kookosöljyllä yön yli. Hiusöljyä kannattaa myös käyttää talvella aina hiusten pesun jälkeen.

    Onneksi ollaan jo voiton(kesän) puolella vuodesta ja jospa nää pakkaset kompensoitus sitten puolen vuoden päästä lämpöasteilla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maria♥

      Mulla on kyllä tosiaan kaikki kosteus hävinnyt hiuksista, oon yrittänyt vaikka mitä kosteuttavia tuotteita nappailla testailuun ja läträtä kaikilla mahdollisilla öljyillä :'D Itse asiassa tein jonkun öljynaamion pari viikkoa sitten, pitänee testata vielä ihan tuota kookosöljyä koko yön ajalle! :) Kiitos paljon vinkeistä, ja toivotaan tosiaan että kesällä saataisiin nauttia lämmöstä ♥

      Poista
  9. Voi että, noi saappaat!! *_* Aivan upeat! Ihana asukokonaisuus muutenkin, todella kaunis asu kuten sulla aina <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! :) Ihanaa, että tykkäsit ♥

      Poista
  10. Aivan mielettömän ihana asu Jenni!!<3 Vitsi toi beige takki sopii tuohon päälle ihan täydellisesti :-)! Osaisinkohan mäkin lampshadata ;)
    Toivottavasti saat kaikkia hyviä hiusvinkkejä muilta! Mä oon nimittäin maailman huonoin näissä jutuissa :D Mutta käy ihmeessä sielä verikokeissa, jos vaikka oiskin kyse kilpirauhasesta !:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitti muru! ♥ Hihii kokeile ihmeessä, osaat varmasti ;)

      Sain kyllä tosi paljon hyviä vinkkejä, joita pitää ehottomasti testailla :) Joo minä oon kans, ei ainakaan omat testailut oo hirveesti tuottanut tulosta.. :D Pitää ens viikolla varailla aikaa, ja varmistella arvojen olevan fine!

      Poista
  11. Näyttää super hyvältä tämä asu ja samoin sinä<3 Nuo sun hiukset on vaan niin ihanat ja oon kade tuosta pituudesta! ;D Mm mulla on auttaneet ne öljyt hiusten sähköisyyteen, mutta muuta keinoa en ole keksinyt. Toivottavasti kilpparikokeista ei ilmene mitää<3 Mulla lähti reilu vuosi sitten hiuksia ihan tupottain ja tuntui siltä, että kaljuunnun kokonaan. Tajusin silloin, että se johtuu stressistä mitä joskus oli. Hiukset voi nimittäin reagoida viiveellä vaikka 6kuukaudellakin, tai näin olen kuullut :D Ja enhän mä tiedä johtuiko se hiusten tippuminen siitä, mutta ajattelin niin :'D Ihanaa alkanutta viikkoa sinne kaunistus<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti, pus ♥ Mä oon ihan turhautunut pituuteenkin, kun ei nää vaan kasva millään! :D Mäkin läträän öljyillä koko ajan, mutta jostain syystä ei vaan oikein toimi. Tosin nyt lauhemmilla keleillä sähköisyys on hävinnyt, thank god! No joo stressi vois kyllä vaikuttaa, toivotaan että hiukset alkaa tästä eteenpäin pysyä vähä paremmin päässä :'D Ihanaa viikon jatkoa sullekin Linda ♥

      Poista
  12. Toi tyyli kyllä nappaa mun ihan kybällä, ja hyvältä näyttääkin toi asu!!♥ Ite en oo onnistunut löytämään mitään kivoja ylipolven saappaita :( Ehkä ne vielä joskus tulevat vastaan :D
    http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että sielläkin lämmetään tälle yhdistelmälle! :) Varmasti tulee jossain vaiheessa, tsemppiä etsintöihin! :)

      Poista
  13. Aivan ihana asu, isoneule + saappaat näyttää tosihyvältä yhdessä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä oon kyllä ihan samaa mieltä itsekin :--))

      Poista
  14. Tosi ihana asu! Ite oon täysin hurahtanut tähän trendiin. :D xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marianne, täällä on kans toinen joka on ihan koukussa tähän :--D

      Poista
  15. Aivan ihana asu! Tää trendi kyllä iskee muhun ja kovaa, mutta omalla kohdallani ei ole päässyt vielä toteutukseen asti. Ehkä sitten myöhemmin keväällä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti paljo! :') Niinpä, ja varmasti keväämmällä tää toimiikin paremmin kun voi huoletta huidella menemään koivet paljaina! :)

      Poista
  16. Hei! Onpa kiva blogi sulla, kun tänne bloggerin kautta eksyin! :-) Ihana asukokonaisuus :) Tässä linkkiä mun omaan: http://mylifes-stripes.blogspot.fi/ ,jos haluat käydä katsomassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka, kiitos kovasti ja onpa oikein ihana kuulla! :-)) Käyn ehdottomasti tsekkaamassa sunkin blogin :)

      Poista
  17. trendi on kyllä ihana! Itekki oon tuollasta pyöritelly mielessä! :) harmi vaan ku ei löydy vaatekaapista tarpeeksi pitkäää :/ upeita kuvia jälleen kerran<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä tosiaan ihana trendi, yks lemppareista pitkään aikaan! :) Ainahan tätä voi hieman soveltaa, tai sitten metsästää vaatekaappiin täytettä ;) Kiitos Emppu ♥

      Poista
  18. Oi miten ihana asukokonaisuus! Tartutit tän trendin eteenpäin ainakin mulle, pakko kokeilla tuota yhdistelmää :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti Satu! :)) Hihii kiva kuulla, suosittelen kyllä tätä lämpimästi ;)

      Poista

Blog Design by Get Polished