21. maaliskuuta 2016

I STILL REMEMBER THE DAYS I PRAYED FOR THE THINGS I HAVE NOW

Heipat sunnuntai-iltaan! Nyt vihdoin pääsen kirjoittelemaan niistä jutuista, joista oon koko viikon halunnut päästä tänne höpisemään. Kiireiden lisäksi mulla on tällä kertaa jokin konkreettisempikin syy, miksi blogin päivittäminen on viivästynyt. Nimittäin mun tietokone meinaa ihan tosissaan sanoa sopimuksensa irti, muutamat viime päivät näytössä on välkkynyt vaan raitoja sateenkaaren eri väreissä, tai näyttö on pamahtanut kokonaan harmaaksi. Ja tottakai tämä kaikki on tapahtunut juuri silloin, kun olisi ollut sopiva hetki kirjoittaa blogia... Tänään ärsytys kasvoi valtavaksi, ja läpsäisin konetta turhautuneena. Ja kappas, johan palasi näyttö normaaliksi! Tän päivän aikana oonkin havainnut kyseisen keinon useaan kertaan erittäin toimivaksi, kone selvästi tykkää hieman rajummista otteista :'D Huomattiin kuitenkin poikaystävän kanssa että vaikka näyttö olisi pimeänä tai välkkyisi, niin HDMI-kaapelin kautta telkkariin kytkettynä tietokoneen käyttäminen onnistuu. Ilmeisesti koneesta on siis näyttö menossa.

Ja joo, kyllähän niitä kiireitä on tosiaan riittänyt. Nyt alkaa onneksi hieman helpottaa, ainakin siltä osin että saa keskittyä yhteen isompaan projektiin miljoonien pikkujuttujen sijaan. Viime viikot ovat olleet todella uuvuttavia, ja muutaman yhtäkkisen itkuun pillahtamisen jälkeen läheisiltä tulikin kommenttia, että nyt olisi syytä höllätä hieman. Niin oon yrittänyt tehdäkin, ja tän viikonlopun aikana oon saanut jopa hieman rentouduttua. Että osaakin olla ihana fiilis!

Mä oon ollut viime aikoina valtavan onnellinen. Huojentunut. Rauhallinen. Tyytyväinen elämääni. Oikeastaan koko tämän alkuvuoden mun kasvoilla on keikkunut kestohymy ja sydämen vallannut usko tulevaan. Onni tästä hetkestä, odotus tulevasta. Oon löytänyt rinnalleni ihmisen, jonka kanssa mulla on valtavan hyvä olla. Ihmisen, joka kohtelee mua kuin prinsessaa. Silloinkin kun mua kiukuttaa, on toinen odottamassa saunan ovella mehulasi kädessä, ihan vain siltä varalta että mulla sattuisi olemaan jano. Tai unisena silittää nukkuvan minun hiuksia keskellä yötä, ihan vaan siksi että on onnellinen koska mä olen vieressä. Siis voiko mitään hellyttävämpää olla? 

Mun elämä on viime aikoina ollut tasaista, vakaata ja onnellista. Tavalla, jolla se ei ole pitkään aikaan ollut. Tavalla, jollaista en tiennyt olevan olemassa, mutta mitä olen tarvinnut enemmän kuin mitään muuta. Mulla on hyvä olla. Olen ymmärtänyt valtavasti asioita itsestäni, menneisyydestäni ja ihmissuhteista. Olen valtavan onnellinen, aamusta siihen hetkeen kun menen nukkumaan. Ja kun jokin asia elämässä ärsyttää, tiedän että tuo toinen ymmärtää ja kuuntelee. Tekee ehjäksi niitä rikkinäisiä kohtia, jotka on aiemmin minussa hajonneet. Suunnittelee tulevaa, yhteistä elämää johon haluaa minun kuuluvan. Välittää minusta juuri sellaisena kuin olen, haluamatta muuttaa mitään. Oon saanut sellaista valtavaa pyyteetöntä hyväksyntää ja rakkautta, että ihan sydän pakahtuu kaikkea tätä ajatellessa. Oon viettänyt lukemattomia onnellisia hetkiä, ja nauttinut vain elämästä ja tästä tavallaan niin uudesta ja ihanasta tunteesta. Ollut rakastunut. 

Tekisi mieli sanoa niin paljon, mutta mitkään sanat eivät riitä kuvailemaan tätä kaikkea.

paita BikBok / hame H&M / takki GinaTricot / nilkkurit H&M / laukku kaverilta / huivi H&M / rannekello Daniel Wellington 

Kuvat muutaman viikon takaa, ajalta ennen hiusvärin muutosta. 

Oon saanut asioita, joista oon uskaltanut aiemmin vain haaveilla. 

Kylläpäs nyt tuli niin siirappista tekstiä että huhhuh! ;) Välillä näinkin.

Mitä teille kuuluu? Löytyykö sieltä muita onnen sokaisemia höpsöjä? ;)

32 kommenttia :

  1. Nyt on ihan huikea asukokonaisuus. Miten kaikki voikin mätsätä noin hyvin yhteen:) eniten ihastuin tuoho hamoseen ja huiviin, ah niin ihania<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti paljon!! :) Ihana saada tuollaista palautetta, tosi kiva että tykkäät! :) ♥

      Poista
  2. Ihanaa tekstiä ❤ Hyvä kuulla, että kaikki menee nyt hyvin! Sitten kun painaa sitä jarrua ja rauhoittuu, niin elämästä oivaltaa taas ihan uusi asioita! Ja sitten tuo asukokonaisuus, vau! Näyttää todella upealta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti! :) ♥ Ja ihanaa on kyllä voida kirjoittaakin tällaista :) Oot kyllä tuossa ihan oikeessa, välillä on parempi rauhoittua ja keskittyä kuuntelemaan itseään ja ympäristöään. Kiitos vielä, ihanaa että tykkäsit asusta! :)

      Poista
  3. Aivan mahtava asukokonaisuus, hameeseen rakastui heti kun sen tässä näin 8) ♥ Ihana Jenni lukea tällaista onnellista tekstiä, mahtava että oot tosiaan löytänyt tuollaisen ihmisen rinnallesi. Onnittelut nyt vielä täälläkin ihan teille molemmille;)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kata ihanasta kommentista <3 Mahtavaa tosiaan, hih. Kiitos!! ♥

      Poista
  4. Kiva asu taas! :) Ja muuteki tää postaus, ihana!!<3 Niin kiva lukea, että oot löytänyt ihanan miehen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Ihanaa että tykkäsit mun tän kertaisista höpinöistä :'))

      Poista
  5. Rakas Jenni, mä oon niin onnellinen sun puolesta, niin että tekis mieli oikeen haljeta onnesta ku luin tän tekstin<3 Sä oot niin kaiken onnellisuuden ja hyvän ansainnut ♥ Niinkun oon aina sanonu, niin kaikella on tarkotus! Varmasti kaikki sun kokema on tehny susta just sen ihmisen, joka oot nyt. Maailman paras Jenni :-* Ja kaunis sellanen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi rakas Emilia, oot niin uskomattoman ihana! :* ♥♥ Kiitos kauniista sanoista, tulee ihan melkein tippa linssiin tätä lukiessa :') ♥ Ja totta, kaikella on tarkoitus! Siihenhän me uskotaan ;) Maailman paras Emilia, hirvee ikävä on!! ♥

      Poista
  6. Voi Jenni ihana, oon niin superonnellinen sun puolesta! Oot niin ansainnu kaiken tuon hyvän ♡ psst. Ihan täydellinen asu :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii ihana Roosa, oot kyllä ihana myötäeläjä niin iloissa kuin suruissakin!! ♥ Pus! Ja kiitos :'))

      Poista
  7. Toi paita on super hot ja pukee sua täydellisesti♥ Mukavaa viikonalkua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenna! :') ♥ Kivaa viikon jatkoa sinnekin! :)

      Poista
  8. Hahhaha repesin ääneen tuolle, kun sun kone tykkää kovemmista otteista :DD Mutta onneksi se pelittää edes jotenkin ja pystyt kytkemään sen telkkariin! :)) Ja Jenni, oon niin onnellinen sun puolesta ja aivan mahtavaa lukea tälläistä, huh menee ihan kylmätväreet<3 Ps. Näytät nainen jäääätävän hyvältä, grauh!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, niin se kyllä oikeesti vaan taitaa tykätä!! :D Nyt tosin kaksi päivää toiminut ihan suosiolla ilman rajujakin otteita. Niinpää, pitää vaan toivoa että pysyiskin kunnossa eikä lopullisesti leviäisi! :'D Voi ihana Linda, kiitos kauniista sanoistasi! ♥ Oot ihana, haleja! ♥

      Poista
  9. Voi ihana Jenni, tuli ihan kylmänväreet,ihanaa että oot onnellinen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Tiina, kiitos ihanasta kommentista!! ♥

      Poista
  10. Ihana Jenni, tälläisia postauksia on kiva lukea :) Ihana positiivisuus ja ilo huokui niin tästä sun tekstistä ♥ Tuo sun asu jotain niin täydellistä, rakastuin tuohon hameeseen! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii Viivi :')) ♥ Täällä on kyllä tosiaan oltu viime aikoina tosi positiivisilla fiiliksillä liikenteessä! Ja ihanaa, kun tykkäsit asustakin :))

      Poista
  11. Ihana teksti ja oon niin onnellinen, että siulla on asiat hyvin! :) Mie oon kuule ihan yhtä siirappinen (ellen vielä siirappisempikin :DD) vielä näin neljän vuoden jälkeenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emma, minäkin oon siitä tosi onnellinen :')) Ja onneksi sullakin on asiat oikein hyvin :* Ja hei, siirappisuus ei oo kuule ollenkaan pahasta ;))

      Poista
  12. Onneksi en oo ainut jolla kone alkaa lahoilee. Mulla on ollu akku paskana jo vuoden ja koneen pitää olla jatkuvasti seinässä kiinni ja johdotki alkaa vähän murtumaan. Oon alkanu säästää uuteen koneeseen joten toivotaan, että tää kestää sinne asti. :D Ja heiii, oli niin ihana lueskella sun tuntemuksia. Se rakastumisen tunne on niin jotain ihanaa ♥ ps. ihana hame! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahh, ihanaa että joku tietää nää fiilikset koneen leviämisen suhteen!! :D Että osaakin olla hermoja raastavaa hommaa miettiä, että toimiikohan tää silloin kun tätä eniten tarvii vai ei. Ja mä kans toivon että tää kestäis nyt edes jonkun aikaa, eli ei muuta kuin tsemppiä meille molemmille typerien koneiden kanssa! :D Kiitos Jenna, ihanaa että tykkäsit postauksesta ♥♥

      Poista
  13. Tää on niin ihana postaus, toista kertaa luin nyt. :) Ihanaa kun siulla on kaikki hyvin ja oot niin onnellinen! <3 Ja tää asu on muuten yksi ihanimmista ja upeimmista, mitä siulla on nähty!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon Milla!! :')) Oon kyllä tosiaan ollut viime kuukaudet tooodella onnellinen. Ja tosi ihanaa, että tykkäsit asustakin! :)

      Poista
  14. Aivan superrrihana toi sun asu! <3 näytät tosi kauniilta :) ja ihanaa että oot tommosen rakkauden löytäny, ei tosiaan oo helppoa löytää tommosta ihmistä joka kohtelee noin hyvin, arvostaa ja haluaa pitää susta huolen :) onnekseni kuulun myös niihin harvoihin jotka omistaa tuommoisen ihanan miekkosen joka asettaa mut aina etusijalle :) jään seurailemaan :)

    Kk-kohtikauneutta.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti! :) Niinpä, oon aivan samaa mieltä tuosta!! Tuollaiset ihmiset on harvassa, ja oon oppinut arvostamaan noita asioita, sillä ne eivät ole millään tavalla itsestäänselvyyksiä. Ihanaa, että sullakin on asiat näiden juttujen suhteen elämässä tosi hyvin! ♥ Ja mukava kuulla, tervetuloa lueskelemaan :) !

      Poista
  15. Mä oon vähäsen myöhässä mun kommenttini kanssa, mutta halusin tulla vielä sanomaan kuinka hymy nous munki huulille tätä tekstiä lukiessani :) <3 Tiedän niin tunteen, josta tekstissä kirjoitat, ja siksi olenkin ihan tosi onnellinen sinun puolesta! <3 tuollaiset ihmiset tekee kyllä joka päivästä ihan valtavasti kirkkaamman! Ja aivan ihanan asukokonaisuudenkin olet onnistunut luomaan :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kuule haittaa, kaikki kommentit ilahduttaa yhtä paljon ajankohdasta riippumatta!! ♥ Voi Bea, oot niin kultainen! ♥ Ihanaa, että olet onnellinen mun puolesta ja tiedät itsekin tuon ihanaakin ihanamman tunteen :) Ja kiitos, kiva että tykkäsit asustakin :*

      Poista

Blog Design by Get Polished