13. toukokuuta 2016

SE ON VALMIS

Phuuuuh. Nyt on kandin lopullinen versio palautettu, ja olo on niin helpottunut. 39 sivua liibalaabaa, monet itkut ja epätoivon hetket takana. Kaikesta huolimatta selvisin, ja oon ihan valtavan ylpeä itsestäni. 

Suutahdin tänään poikaystävälle, kun suhtautui niin laimeasti mun kandin valmistumiseen ja palautukseen :D Syy selvisi kun hän tuli mun luo, oli nimittäin aikonut yllättää mut kukalla ja viemällä syömään kandin palautuksen johdosta.. Siis voi apua, oon kyllä maailman onnekkain tyttö kun oon saanut noin ihanan tyypin vierelleni kulkemaan

Huomenna aamulla kuudelta hyppään junaan, ja illalla ollaankin Emilian kans jo Brysselissä! Iiiik, oon niin innoissani! Kyllä tuleva matka motivoi tekemään kandia ;) Jatketaan sieltä sitten maanantaina Roomaan, josta lennän keskiviikkona takaisin Suomeen. Melkein vuorokauden matkustamisen jälkeen oon torstaina aamulla Joensuussa. Halusin ajastaa postauksia matkalle, mutta en vaan yksinkertaisesti oo ehtinyt. Päivä on ollut aikamoista haipakkaa, ja eilen juhlittiin kesän alkamista opiskelijaporukalla. Oli kyllä niiiiiin railakkaat bileet ja valtavan hauska ilta!

Ihanaa viikonloppua murut

13 kommenttia :

  1. Hauskaa reissua ja onnittelut kandin valmistumisesta! :)

    VastaaPoista
  2. HYVÄ JENNI! <3 Ja ihana mies sulla, onneksi olet löytänyt tuollaisen ihmisen :)) Nyt nautit matkasta ja rentoudut <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi taas :D kirjoitin äsken blogini tarina-postauksen ja päätin heittää haasteen seuraavaksi sulle. Olisi nimittäin kiva kuulla myös sun tarina, jos vaan ehdit/haluat jossain välissä sen kirjoittaa <3

      Poista
    2. Hihii kiitos Linda!! :) ♥ Nautin kyllä todellakin, oli niin hauskaa! :) Ja hei kiitos haasteesta, käyn kurkkaamassa millainen juttu on kyseessä :)

      Poista
  3. JES! se kaikki vaiva on nyt ohi. Miten hienoa, että sait vihdoin kandin valmiiksi ja se on takanapäin!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta!! :D Kiitos Jenna kivoista sanoistasi! :)

      Poista
  4. Onnea kandista! Onneksi se on nyt ohi ja voit hengähtää<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sofia ♥ Niinpä, olo on kyllä valtavan helpottunut! :)

      Poista
  5. Voi että, paljon onnea kandista :-)

    VastaaPoista

Blog Design by Get Polished