31. toukokuuta 2016

SOHVAPÖYDÄN MUODONMUUTOS

Oon jo kauan haaveillut korvaavani vanhan sohvapöydän kivalla arkkupöydällä, mutta sopivaa ei ole tullut vastaan. Ja faktahan on se, ettei opiskelijabudjetti jousta aivan kaikkeen (aina edes niihin käytettyihin huonekaluihin), joten hautasin idean odottamaan parempaa aikaa. Kevään aikana blogeissa on kuitenkin vilissyt toinen toistaan upeampia Dc-Fix väkerryksiä, ja niinpä minäkin päätin hankkia pöytääni uutta ilmettä vajaan kympin budjetilla. En oo oikein syttynyt marmorikuosille missään vaiheessa, mutta se oli kontaktimuoveista ehdottomasti kivoin joten päätin antaa sille mahdollisuuden! Valitsin kahdesta versiosta sen vaaleamman marmorikuosin, joka ei hyppää silmille liian voimakkaasti. Alla näettekin pöydän muodonmuutoksen kuvien muodossa:

 Eihän se nyt aivan poista mun maalaisromanttisen arkkupöydän kaipuuta, mutta on ehdottomasti tyhjää parempi ;) Ja näin projekti arkkupöytä sai taas lisäaikaa, ja pöydän uusi ilme piristää kivasti! Marmorikuosi ei hyppää liikaa edes mun silmille, ja onhan toi nyt oikeasti aika kiva.

Mitä te tykkäätte pöydän uudistuneesta ulkomuodosta? Joko teidän sisustuselementit ovat joutuneet Dc-Fixin kohtaamiksi? ;)

16 kommenttia :

  1. Hyvälle näyttää pöytä! :) mäkin oon jotain pientä tuunaillut juuri tuolla samaisella marmorikuosilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla! :) Ja se on kyllä tosi kätevää, pystyy käyttämään niin moneen :)

      Poista
  2. Todella ihana lopputulos! Tekisi itsekin mieli tuunailla tolla marmorikuosilla jotain :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Suosittelen kyllä, pintojen päivitys virkistää kummasti! :)

      Poista
  3. Aika pienellä vaivalla ja rahalla sait tosi kivan pöydän pinnan! :) En tajunnut yhtään, mistä marmorikuviosta puhuit, mutta kuvien jälkeen koin sellaisen ahaa-elämyksen, että alkoi oikein oma hönttiys naurattaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta! :) Aika helppo muodonmuutos mun mielestä. Hahahahha, ihan tuollaista jälkimmäisissä kuvissa näkyvää marmorikuosia meinasin ;)

      Poista
  4. Kiva lisä! :) Pöytä oli sievä jo sellaisenaankin, mutta tuo pinta tuo siihen kivasti kontrastia! :) Kannattaa kurkkailla ahkerasti erilaisia facen kierrätysryhmiä ja huutiksia, sieltä löytää usein hyviä löytäjä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Oon kyllä tykännyt tuosta kovasti, mutta tää päivitys tuli tarpeeseen. Kiitos vinkeistä, pitääpä ehdottomasti tsekkailla jos facen kautta löytyisi jotain ihanaa! :)

      Poista
  5. Tulipas hieno lopputulos! On tuo dc-fix vain niin näppärä juttu kaikkien pikkuremonttien suhteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti :-) No niin kyllä on, loistava keksintö!

      Poista
  6. Hei toihan on tosi kivan näkönen! :) Ja ihana toi laatikko tuola pöydän alla <3 Mä oon aatellu tähän mun valkoseen ruokapöytää jotain mahonginväristä DC-fixiä, ihan vaan vaihtelun vuoks :D Mut ehkä se saa oottaa sit loppuvuoteen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Tykkään tuosta laatikostakin hurjasti, eno teki sen mulle toiveitteni mukaan ♥ Oioioi, kuulostaa ihan älyttömän kivalta! Loppuvuoteen siis ;)

      Poista
  7. Tosi kiva lopputulos. Marmorikuvio on ainakin yks mun lempparikuvioista ja sillä voisi päällystää vaikka ja mitä. Mä sillo joku aika sitten päällystin koneen kannen ja siitä tuli tosi kiva. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Niinpä, kuosi on kyllä todella kaunis! Näinkin ne kuvat, ja lopputulos oli kyllä tosiaan upea :)

      Poista

Blog Design by Get Polished