26. heinäkuuta 2016

SAIL INTO THE BLUE WITH NOBODY NEXT TO YOU



 body H&M / hame BikBok / nilkkurit H&M / kello Daniel Wellington

Ääh. En tiiä mitä noille kollaasikuville tapahtui, laatu kosahti oikein huolella. Ja ehh, ennen kuin body pääsee kunnolla käyttöön niin kuron kyllä etumusta hieman umpinaisemmaksi, no worries.

Mitä enemmän mä asioita mietin, sitä enemmän mä oon hukassa. Mitä enemmän mä asioita mietin, sitä varmemmin en halua palata Joensuuhun syksyllä. Oon viimeiset vuodet vain suorittanut asioita, ehtimättä todella elää. Lukio läpi paineen ja vaikeuksien alla, suoraan yliopistoon haluamaani alaa opiskelemaan, kahden haluamani sivuaineen saaminen, opinnoista suoriutuminen ja kandin kirjoittaminen sekä työt siinä ohella. Kaiken lisäksi yhtälöön lisätään aiempi vaikea ja raastava, reilu vuosi sitten päättynyt parisuhde, sekä tämä uusi yllättävä käänne, kun kaiken piti olla viimein hyvin. Mä en vain jaksa. En jaksa suorittaa ja elää elämääni, vaikka kaikki tuntuu pahalta. En halua mennä Joensuuhun ja miettiä päivittäin niitä asioita, mitä mulla ei enää ole. En kestä nähdä miten muiden elämä jatkuu normaaliin tapaan, ja itse olen aivan hajalla. Muistan viime syksyn yksinäisyyden tunteet, enkä kestä kokea ja elää sitä kaikkea uudelleen läpi. Oon miettinyt mitä muuta voisin tehdä syksyn tullen, mutta en ihan oikeasti tiedä. Saisinko vaan nukkua?

Oon suoriutunut viikosta yllättävän hyvin. Niin, sellainen suorittajahan mä vähän oon. Työt on tuoneet helpotusta ja hektiset työillat saaneet ajatuksia muualle todellisuudesta. Mikään ei kuitenkaan oo helpottanut. Tippaakaan. Arvostan kaikkea saamaani tukea aivan valtavasti, mutta en haluaisi olla taas tuettavan asemassa. Mähän olin vasta aivan helvetin onnellinen! Kuitenkin ystävät, te lukijat, perhe ja työkaverit ovat olleet aivan valtavan suuressa asemassa viime päivinä, ja mua liikuttaa kuinka moni oikeasti välittää ja on huolissaan mun jaksamisesta, tai omien vaikeuksiensa keskellä haluaa varmistaa mun pärjäävän. Oon niin kiitollinen kaikista ihmisistä mun elämässä.

Mutta kuten kaverini laittama quote kertoi, "when nothing is sure, everything is possible". Kaipa siihen täytyy vain yrittää luottaa. Ihanaa uutta viikkoa rakkaat!

20 kommenttia :

  1. Ensinnäkin näytät aivan tyrmäävän hyvältä Jenni! ♥ Instassa tosiaan jo ihailin;)
    Toivottavasti kaikki järjestyy pian:< Onneksi sulla työt nyt vie ajatuksia pois, muista että tänne päin saa viestiä laittaa jos siltä tuntuu<3 Onneksi kuitenkin tukijoita on sulla varmasti lähellä hemmetin monta!:) Elämä se on arvaamaton. Jännä tosiaan että sitä ollaan ensin ihan älyttömän onnellisia, mutta sitten yhtäkkiä se voi muuttua niin päinvastaiseksi kun olla ja voi, ihan aavistamattakaan. Tsempit sinne upeus ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kata ♥ Ei jotenkin yhtään tunnu siltä.. Oon vaan aivan sanaton kaikesta.

      Poista
  2. Lähde reppureissulle! Tai vaikka vapaaehtoistöihin Afrikkaan opettamaan lapsille englantia. Vähän vaihtelua elämään :) Mietin kans millaisia rintsikoita tollasen paidan kanssa voi käyttää? Itse en ainakaan voisi olla ilmankaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon miettinyt kans että jotain tosi erilaista ja repäisevää ois kiva tehdä. En tiedä. Hitsi kun en löytänyt yhtä linkkiä mistä sain kivoja vinkkejä tähän, mutta itse oon käyttänyt erilaisia teippitsydeemejä ja muita!

      Poista
  3. Voi Jenni <3

    Miksi tämän pitää sattua juuri sinulle positiiviselle ihanalle ihmiselle? Voimia sinulle, toivotaan että syksy tuo jotain positiivista tullessaan - oli se sitten mitä tahansa! <3

    VastaaPoista
  4. Upeat kuvat! <3 Kurjaa, että siulle sattui näin, tuntuu todella epäreilulta ja kohtuuttomalta. :( Tsemppiä joka tapauksessa sinnepäin ja toivottavasti syksy tuo tullessaan jotain mahtavaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla kovasti ♥ Ja toivotaan tosiaan.

      Poista
  5. Rakas, mulla tuli jotenkin hyvä mieli tästä tekstistä♥ Tiiän että sä oot ihan hajalla, mutta jaksat silti toivottaa meille kaikilla muille ihanaa viikkoa. Oot niin enkeli :')
    En ihmettele että sä et halua enää palata Joensuuhun, en mäkään varmaan haluais.. Onneks nyt ihan kaikki on mahdollista ja vaan taivas rajana<3 Meijän pitää puhua joku päivä oikein kunnolla :-*
    Mun mielestä toi paita ei edes oo paha tuommosena, oot vaan niin valtavan upee ilmestys että tuijotan vaan suu auki!! :O♥
    Muista että karma tulee antaan sulle pian jotain tosi hyvää, sillä oot kärsiny niin paljon huonoo.. Mä luotan siihen! Iso lämmin halaus muru ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpsis, mutta eihän sitä kenellekään muulle pahaa toivo vaikka itsellä ei niin hyvin menisikään. Oon vaan niin kiitollinen teistä kaikista ruudun sillä puolen! ♥

      Niinpä, katsotaan nyt mitä keksin vai keksinkö mitään. Ja niin pitää ♥

      Ja kiitos muruseni ♥ Kaikista kauniista sanoistasi!

      Poista
  6. Aivan älyttömän upeita kuvia! Ihana asu<3 Toivottavasti asiat alkavat selkeytymään ja fiilis paranemaan :) Tsemppiä❤

    VastaaPoista
  7. Huhhu näyttää niiiin hyvältä koko asu! <3 oot niin kuuma!

    VastaaPoista
  8. voi jenni rakas ! <3 oot niin kaunis ja ihana. ja mulla on ikävä sua. ymmärrän että täällä joensuussa on kaikki muistot jotka tekee kipeetä. onneks sie oot vapaa tekemään mitä vaan ja menemään minne ikinä haluut! ja aina voit silti palata takasin. <3 sinä, jos kuka, ansaitset vaan parasta :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Roosa, niin oot sinäkin ja mäkin kaipaan sua <3 Niinpä, kaikki on vaan valtavan sekavaa nyt enkä tiedä mitä teen tai minne meen.. Ahdistavaa. Oot kultainen ♥

      Poista
  9. Voi Jenni, ihan kauheasti tsemppihaleja sinne ja voimia ♥ Elämä kyllä joskus kolhii ja tollasta asiaa on varmasti vaikea ymmärtää ja selvitä siitä :( ps. Oot kyllä upee nainen, tämä asu on ihana! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Viivi ♥ Niinpä, tosiaan on vaikea ymmärtää yhtään mitään juuri nyt.. Kiitos ♥

      Poista

Blog Design by Get Polished