10. heinäkuuta 2016

WEAR IT LIKE A TATTOO

Siinä se on! Kymmenen pistettä sille, joka bongaa tatskasta virheen. Moni ei sitä huomannut, mutta mun mielestä sen näkee aika selvästi kun katsoo kokonaisuutena. Noh, korjausaika on jo sovittu elokuun loppupuolelle. Toki harmittaa, mutta oon aivan rakastunut tähän ja pienellä fiksauksella siitä tulee varmasti symmetrinen.

Tatuoinnissa yhdistyy siis monia mulle tärkeitä elementtejä. Lootuksen kukka, äärettömyys sekä ripaus unisiepparimaisuutta. Tatuointiin sisältyy monia merkityksiä, mutta lyhyesti sanottuna se kuvaa mulle henkistä kasvua ja valaistumista, vaikeuksien voittamista ja onnea. 

Mitä te ootte mieltä uutukaisesta?

26 kommenttia :

  1. Ihana! Toi vasemman ja oikeen päät ei oo symmetriset? Mut piti kyllä etsimällä etsiä ennenkuin löytyi, mutta sittenkun sen näkee niin ei voi olla huomaamatta :D onko korjaus ilmainen?

    VastaaPoista
  2. Rakastan tuollaisia yksinkertaisia ja pelkistettyjä tatuointeja! Mulla on myös ollut suunnitelmissa hankkia piakoin yksi :)

    VastaaPoista
  3. Ihan mielettömän ihana tatska, siis aivan sun näkönen!<3 Onko se virhe tuolla jommassa kummassa laidassa tommosessa hapsussa? :o Hyvä että pääset korjaamaan, vaikka ei "silmällä havaittava" virhe ookkaan :) Aivan mahtava merkitys tuolla♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä :) Ja joo hei on! Onneksi saan ton pian korjautettua.

      Poista
  4. Siun tatskalla on kyllä hyvin siun elämää kuvaava tarina :)

    VastaaPoista
  5. Niin kaunis ja jollain tavalla herkkä <3 Ja harmi tuo virhe, onneksi se korjataan! Vaikka ei se paha ole, niin voin kuvitella että häiritsee :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Linda :) Häiritsee se hieman, vaikka en itse sitä juuri näekään!

      Poista
  6. Nopealla vilkaisulla virhettä ei tosiaan huomaa, mutta kun uppoutuu katsomaan niin näkyyhän se hyvin.

    Idea on kiva, mutta pakko sanoa etten olisi tyytyväinen tatskaajan kädenjälkeen. Mutta olenkin aikamoinen perfektionisti leimojen suhteen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, oot oikeessa. En mäkään oo täysin tyytyväinen, mutta katsellaan miltä tää kuukauden päästä näyttää. :)

      Poista
  7. Onpas kaunis tatuointi ♥ Mulla on vähän aikaa ollut kauhea tatuointikuume ja tää ei kyllä auttanut asiaa :D ps. aivan ihana banneri!! ♥

    VastaaPoista
  8. Kaunis on tatuointi, mutta epäsymmetrisyyden bongasin miekin! Toivottavasti fiksaus onnistuu. Missä kävit ottamassa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan tosiaan. Joensuussa La Escobar Familiassa :)

      Poista
  9. Minä en löydä virhettä:o pitkään yritin tutkailla, mutta ei osu silmään. Oon kyllä tosi huono aina etsimään mitään virheitä kuvista! Ihana tatuointi kuitenkin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, tosiaan toi "helminauha" systeemi ei oo molemmista päistä symmetrinen! Kiitos :)

      Poista
  10. Vau miten kaunis tatuointi! En ole koskaan oikein ollut tatuointi fani, mutta viime aikoina olen hieman lämmennyt niille kun vastaan on tullut oikeasti todella upeita tatuointeja, tuo sun kyllä kuuluu ehdottomasti niihin! :)

    https://katja-positivevibes.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti! :) Mäkin kyllä oon ihan rakastunut tähän.

      Poista
  11. No jopas on Jennimäinen tatuointi, yhtä kaunis, ihana ja herkkä kuin kantajansa;) ♥ Virheen huomaa kyllä jos hetkeksi siihen uppoutuu, mutta meni mulla hetki enennkuin virheen löysin:) Silti tää on aivan ihana! Mua kuule kovasti harmittaa etten keväällä kaiken sen härdellin keskellä päässyt sun luo Joensuuhun, otetaanko loppuvuodesta tai ensivuodeksi se tavoite että junalla pörähdän sinne, mulla on sua ikävä!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos murunen ♥ Niinpä, onneksi tuota ei heti huomaa! Joutuu katsomaan vähän eri kulmasta ja tarkkaan. Otetaan todellakin, toivottavasti nähdään pian ♥

      Poista

Blog Design by Get Polished