31. elokuuta 2016

KALENTERI MINUN MAKUUNI

Mun on pakko tehdä oma postauksensa kalenterista, koska oon tästä niin innoissani! Heh :D Mutta oikeasti, miten onnelliseksi voi täydellinen kalenteri tehdä!

Mulla oli loppukesästä ongelma: halusin ehdottomasti ruotsinkielisen kalenterin. Mulla on ruotsi sivuaineena, joten sanomattakin selvää että olen äärimmäisen viehättynyt kielestä. Ongelma kuitenkin tuli siinä vaiheessa, kun ruotsinkielisiä kalentereita ei löytynyt mistään. Ja jos löytyikin muutamia, niin ne olivat tylsiä ja rumia.

Sitten luin jonkun blogista postauksen personal-planner.com -sivustosta, ja hieman sivustoa tutkittuani tiesin että tässä se on.

 Kalenterin sai siis suunnitella täysin itse. Vaihtoehtoja olikin rajattomasti, jolloin ongelmaksi koitui ainoastaan valinnanvaikeus! Valitsin kooksi A5, joka on mulle se kaikkein mieluisin. Aloitussivun teksti on mitäs muutakaan kuin ruotsia, ja sisällön sain niin ikään ruotsiksi. Kansivaihtoehtojakin oli hurjasti, ja koska en tajunnut/osannut alkaa ihmeempiä kikkailemaan, valitsin kalenteriini kauniin valmiskuvan, jossa oli ihanan hento värimaailma ja teksti, jonka hyvää muistutusta varmasti tarvitsee ankeina aamuina ja päivinä.

 Kalenterin sisällön sai myös valita täysin itse. Sarakkeiden tyylin, yläreunan mallin/kuvion, alareunan lisäjutut.. Itse valitsin alas mm. viivoitukset ja to do -listan, sekä viikon treenit -sarakkeen. Niin kätevää! Vaihtoehtoja löytyi näistäkin vaikka kuinka. Lisäksi sain läheisteni merkkipäivät valmiiksi merkittyinä kalenteriin, joten ei tarvitse niitäkään erikseen kirjoitella.

 Ja yksi ihanimmista asioista olivat nuo mukana tulevat tarrat, joita kyllä kelpaa lätkiä päiviä ilahduttamaan ;) Kalenterin lopussa oli kymmeniä sivuja, joihin sai valita pientä kivaa laajasta valikoimasta. Mun kalenterista löytyy värityssivuja, sudokuja, karttoja sekä tyhjiä että viivoitettuja sivuja. Niin kätevää!

Tykkään tästä niin paljon, ettei mitään järkeä. Sain juuri sellaisen kalenterin kuin halusinkin, ja tiedänpähän mistä ensi vuonna tilaan kalenterini! Ja kyseessä ei siis ole maksettu mainos, halusin vain vinkata teillekin tuosta mahtavasta sivustosta, sillä moni varmasti etsii kalenteria näin syksyn saapuessa! :)

Miltä näyttää teidän silmään?

Ps. Huomasin tuon jäätävän älskling-virheen vasta nyt postausta esikatsellessani, ei oo sitten aiemmin sattunut silmään.. :D A-pu-a! Moniko teistä huomasi tuon?

20 kommenttia :

  1. Onpas superkiva kalenteri! :3 ihana ku sai tolleen tehdä just sopivan omaan makuun :) en ois huomannu virhettä ellet ois maininnut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös olekin! :) Haha helpottavaa kuulla, toivotaan ettei kovin monella muullakaan ota silmään.. :D

      Poista
  2. Ihanan näköinen ja mätsää niin kivasti nää kuvat sun banneriin (joka on muuten hullun ihana!!) :) Suloinen!

    VastaaPoista
  3. Oooooh mä niin oon monesti miettinyt etttä tekisin itse kalenterin, mutta kun en opiskele niin ei sitä kalenteria niin paljon tule tarvittua vaikka viime vuosina olen merkannut työjutut sun muut "turhat" menotkin kalenteriin. Tekisipä mieleni tilata ja jos joskus opiskelupaikka näyttää lupaavalta niin ehkäpä tilaankin;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo totta, tuon takia kalenteria ei varmasti tarvii niin paljoa! Mä merkkailen siihen aina työt, kurssien aikataulut, kaikki tapaamiset.. Ei ainakaan unohdu mitään :)

      Poista
  4. Olen aiemmin tainnut lukea noista kalentereista ja vitsit miekin haluan tollasen!! :DD Kirjoitan aina _kaiken_ kalenteriin ylös, ja tällä hetkellä sen virkaa toimittaa juurikin sellainen tylsä ja ruma perus taskukalenteri, johon ei mahdu edes kirjoittamaan kunnolla! Ja hei tosi hyvä idea ottaa ruotsinkielinen kalenteri, kun se on siulla sivuaineena :) Itsehän en muista ruotsista enää lähes mitään, hahah :D Ihanaa loppuviikkoa siulle Jenni! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä oli kyllä älyttömästi ihania vaihtoehtoja, oisin voinut tehdä vaikka kymmenen kalenteria samalla! :D Mulla on kans listata aivan kaikki mahdolliset jutut kalenteriin, joten kyllä nyt kelpaa! Pysyy mulla ainakin ruotsin taito vähän parempana kalenterin avulla ;) Kiitos samoin sulle Tuuli! ♥

      Poista
  5. Ompa kaunis kalenteri! :) Täytyy vierailla itsekin noilla sivuilla, kalenteri on nimittäin vielä hankkimatta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kannattaa kyllä, tuolta saa just sellaisen kalenterin kuin haluaa!

      Poista
  6. Ihana kalenteri! Mäkin oon joskus kauan sitten suunnitellut itselleni kalenterin, täytyy varmaan suunnitella taas uus kun ei löydy mielekästä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti :) Mulla oli sama ongelma kun mistään ei löytynyt juuri sitä täydellistä, mutta onneksi se pulma ratkesi tuon sivuston avulla ;)

      Poista
  7. Eikää, mä en kestä!!<3 Niin ihana idea toi kalenteri ja noi emoji-tarrat :D Oon niin niiden suurkuluttaja, et voisin pelkästään niitten takia tilata tommosen :'DD
    Ihana idea et sen saa vielä ruotsiks :')<3
    Pitäis varmaan itekkin hommata kalenteri, et oisin ees vähän perillä joskus asioista :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi tarrat on niin ihania!! :D Hehe tilaa vaan ;)) Ja hei oothan sä muutenkin perillä asioista! :'DD

      Poista
  8. Ihanan kalenterin oot suunnitellu! <3 Mäkin tein tuon sivun kautta oman kalenterini ja oon niin super tyytyväinen!! Olis vaan itekkin pitäny tajuta tehdä se ruotsiks, ehkä ensi vuodeks sit ruotsinkielinen kalenteri :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Janni, sun kalenteri oli kans todella upea! ♥ Noo onneksi vuoden päästä pääsee taas suunnittelemaan kalenteria! :'))

      Poista
  9. Oii miten kaunis kalenteri <3 Ja nuo värit, ihana! Huomaa, että sun suunnittelema ;) Kunpa mulla olisi tarvetta kalenterille, tilaisin ehdottomasti tuolta itselleni sellaisen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitti! :) Onhan tää ihan hieman mun näköinen juuuuu.. ;) Noo, jos joskus on niin tiedät minne suunnata ♥

      Poista
  10. Tää kalenteri on ihana, mäkin haluan! ♥ Oikeastaan mun pitäisi hankkia sellainen pikku kalenteri joka kulkee pienemmässäkin laukussa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) No sellainen ois kans hurjan kätevä, tää ei nimittäin ihan pieneen laukkuun mene :D

      Poista

Blog Design by Get Polished