30. syyskuuta 2016

ADIDAS CROPPED HOODIE

Eikös olekin ihana! Cropattu huppari sopii kivasti kaveriksi korkeavyötäröisille housuille, ja miksipä ei hameillekin. Hupparin matsku on ihanan pehmoista, ja lyhyt mitta tekee siitä normi hupparia kiinnostavamman. En oo sitten yläasteen osannut käyttää huppareita, en sitten yhtään. Tän myötä ajattelin viimein opetella! Yläasteella sitä pukeuduttiinkin jättisuuriin miesten puolelta ostettuihin huppareihin, kiedottiin kaulaan huivi ja laitettiin mp3-soitin taskuun ja kuulokkeet roikkumaan hupparin kaula-aukosta. Voi niitä aikoja.

Mä tulin Kuhmoon, sillä huomenna juhlitaan hyvän ystäväni häitä. Ihanaa!

Tää päiväkään ei oo ollut niitä elämäni huippuhetkiä... Lähdin piristämään itseäni mökille, tekemään niitä kivoja juttuja joista tulee mulle hyvä fiilis. Keitin mukaani teetä, pakkasin mukaan lämmintä vaatetta ja eilen ostamani lehdet. Ajattelin myös räpsiä muutaman kivan kuvan rannassa. No, vettä satoi eikä sateen loppumisen jälkeenkään yksikään, siis yksikään, kuva onnistunut. Termospullon pohja oli vuotanut ja kastellut kaikki mun lämmikkeeksi ottamani vaatteet. Lehdet meni pilalle, tee jäi saamatta. 

Hautauduin kotona viltin alle mussuttamaan juustonaksuja ja kuuntelemaan akustisia, kauniita ja hieman melankolisia syysbiisejä. Lasi viiniä ja Vain elämää luvassa. Mikael Gabrielin päivä, ja monta mulle niin merkityksellistä ja tiettyyn elämänvaiheisiin liittyvää biisiä.

Mitä mieltä oot asusta? Mitä sun perjantaihin kuuluu?

Edit:// Huomasin vasta nyt miltä mun silmät näyttää ekassa kuvassa, oh well.. :D Menkööt!

22 kommenttia :

  1. Ei vitsi miten ihana!! :D Mulle on just tulossa luultavasti tollanen, mut ei minkään "merkin" ja Addun collaria oon muuten vaan himoinnu tosi pitkään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä ;) Joo mä kattelin kanssa että Bikbokilla oli tämmösiä cropattuja huppareita, ja ai vitsit että himottais hankkia tälle kaveri! :D En malta odottaa sun hupparin näkemistä blogissasi :)

      Poista
  2. Oi miten ihania kuvia siusta, oot niin kauniina! <3 miusta tuo huppari on tosi kiva! :) ehkä miekin jonain päivänä voin käyttää sellasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Ja hei Emma, todellakin voit pitää jo nytkin, mitä sä oikein höpötät?! :D

      Poista
  3. Heei ihan superihana asu, niin simppelin sporttinen!<3 Kaikki näyttää kyllä sun päällä niin hyvälle :) Harmi et sun mökkireissu meni ihan pieleen :(.. Mut hei, aattele se niin, et sade huuhtoo suruja ja puhdistaa<3 Ja hei mä todellakin haluaisin kans tommosen lyhyen mallisen hupparin, se ois superkiva salilla, joogassa tai vaikka töissä :D
    Mun perjantai meni vaihtaessa järkkää kotona ja porukoilla saunassa 8) Nyt ilona laitto mulle pedin ja hippu on jo vallannu sen :') Hyvää yötä♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule, kaikki ei tosiaan näytä mun päällä hyvälle :'DD Mutta tänks tänks ♥ Oot niin oikeessa sateesta, ehkä mä siks tykkäänkin siitä niin paljo!

      Oi kunpa pääsisin pian näkee miltä sun luona nyt näyttää ♥ Ihana Hipsukka! Ihanaa uutta viikkoa sinne ♥

      Poista
  4. Aivan ihana asu! Tuo cropattu huppari ja valkoiset korkeat farkut sopii kyllä ihan älyhyvin yhteen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiittiii! :) Toi on kyllä tosi basic ja siksi just toimiva yhdistelmä ;)

      Poista
  5. Ihanan rento asu, tuollainen lyhyt huppari sopii täydellisesti korkeavyötäröisten farkkujen kanssa! :) Olet niin kaunis aina ♥ Ikävä kuulla ettei mökkireissu mennyt ihan suunnitelmien mukaan :( Katsoin itse eilen jo päivällä tuon Mikael Gabrielin päivän ja pillitin silmät päästäni, hahaa :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana ♥ Mua himottaisi kokeilla tuota myös korkeavyötäröisen hameen kans.. :') Joo voi äääk, toi jakso oli kyllä niin koskettava!!

      Poista
  6. Asu on kiva ja huppari tosi pehmoisen näköinen. Harmi että meni mökkireissu vähän pipariksi, viini ja juustonaksut onneksi pelastaa monelta mielipahalta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pehmoinen se kyllä onkin :) Ja oikeassa olet, viini ja juustonaksut auttaa moneen!

      Poista
  7. Eiii vitsi toi huppari on ihana *_* ! Tahtooo ♥!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta, mä sain kans loppukesästä tosta ihan kauheen pakkomielteen :'DD

      Poista
  8. Mä en edes tajunnut nuita sun silmiä ekassa kuvassa ennenkuin luin loppuun tämän tekstin?? Hha jännä juttu, sitä ihailin taas sua ja sun upeata lookkiasi.:) Cropatut hupparit tosiaan ovat ihania, itse omistan yhden, tosin ilman huppua. Sittenhän se on cropattu collegepaita. Hhih ♥ Voi sinua kun mökkireissusi meni vähän mönkään kaiken osalta, ehkä ensikerralla onnistuu paremmin;) Viikonloppu meni täällä ihanan rennosti, mulla oli vapaaviikonloppu nimittäin, ihanaa 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä että et, mäkin nimittäin tiirailin noita kuvia monta kertaa ja vasta tätä postausta tehdessä se osui silmään :'D Heh! Cropattu collegepaita kuulostaa kyllä kans tosi kivalta! Toivotaan juu, että ensi kerralla kaikki sujuisi vähän paremmin. Tosi ihanaa että oot saanut nauttia vapaista ja viikonloppu meni kivasti ♥

      Poista
  9. onpas upea huppari! oon iteki kuolannu addun hupparin perään, mutta itelleni käytännön syistä haluun ihan normimittaisen. Sulle toi cropattu versio sopii ku nenä päähän ja noi valkoist korkeavyötäröiset farkut on piste iin päälle! Oot upea <3 :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ♥ No joo normimittainen ois toki paljon kätevämpi, ja mä toivon saavani sellaisen kenties joulupukilta ;)

      Poista
  10. No kyllä sä saat jokaisesta vaatteesta upean päälläsi <3 Sopii kyllä hyvin yhteen tuo huppari ja farkut sekä tietty sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi kuule, en tosiaan saa :'DD Kiitos silti, ihana ♥

      Poista
  11. Ihana tää asu, Addun huppari sopii siulle tosi hyvin! Lyhyemmällä helmalla hupparin ovat paaaaljon naisellisemman näköisiä - miulta löytyy kans kaapista itsetehtyjä lyhyempiä huppareita. :) Ja onhan nuita asiakkaillekin ommeltu. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla :) Samaa mieltä oon, kivaa vaihtelua normihuppareihin! Varmaan siitä syystä tykkäänkin cropatusta versiosta tavallisia enemmän :)

      Poista

Blog Design by Get Polished