28. marraskuuta 2016

ENSIMMÄINEN ADVENTTI : JOULUKALENTERINI

Mulla on aina ollut joulukalentereina perinteisimmät suklaakalenterit, ne joissa on söpö pukki ja eläimiä kokoontunut reen ympärille. Metsää, mökki ja kenties lahjasäkki. Ja monikossa "perinteisimmät suklaakalenterit", sillä mulla on aina ollut niitä kaksi. Yksi illaksi ja toinen aamuksi ;) Kaksi suklaapalaa päivässä, ihanaa eikös?! No, tänä vuonna mulla on joulukalentereita kolme. Tämä edellä kuvailtu perinteinen suklaakalenteri löytyy Kuhmosta maman ostamana (pääsenkin seuraavan kerran Kuhmoon mennessäni ahmimaan reilun viikon edestä suklaata, yummyyy!), ja Joensuussa mulla on kuvissa näkyvät kalenterit - English Tea Shopin teekalenteri sekä muumien suklaakalenteri. 

Tämä teekalenteri on mulle aivan uusi juttu, mutten voisi olla enempää innoissani! Teen suurkuluttajalle aivan oivallinen idea saada joka aamu uusi teelappu. Oon tästä melkein enemmän innoissani kuin noista mun suklaakalentereista.. :'DD

Ja hei, ajattelin tänäkin vuonna värkätä blogiin adventtikalenterin! Mulla ei ole mitään mahiksia tehdä jokaiselle joulukuun päivälle omaa jouluaiheista postaustaan, joten höpisen joulujuttuja jokaisena adventtisunnuntaina. Lisäksi toki tulee muutakin jouluhöpinää kun mieli tekee aiheesta kirjoitella tai kuvien avulla tunnelmoida tätä vuoden ihaninta aikaa, joten joulujuttuja tulossa roimasti!

Millainen joulukalenteri sulta löytyy? 💕

24 kommenttia :

  1. Heii mistä sie oot tuommosen teekalenterin hommannu? Ihan mahtava idea ♡ miun täytyis nyt ennen torstaita hommata kalenteri enkä tosiaan aio tyytyä tohon perinteiseen pukkikalenteriin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilaisin Hyvinvoinnin tavaratalon nettisivuilta :) Se ei taida enää ehtiä tulla huomiseksi sulle, mutta mitäpä se haittaa vaikka olisikin vähän myöhässä ;)

      Poista
  2. Mulla on raaputettava kalenteri ollut viimeiset 10 vuotta :D Miehellä on taas aina suklaakalenteri!

    VastaaPoista
  3. Itsekin katselin tuota teekalenteria, että se olisi kyllä ihan huippu kalenteri teen suurkuluttajille :). Itselleni hankin tänäkin vuonna Yves Rocherin joulukalenterin :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kyllä tosiaan on, tulee varmasti olemaan mun suosikki pitkään aikaan! Ja Yves Rocherin kalenteri on varmasti ihana kans ♥

      Poista
  4. Multakin löytyy super ihana teekalenteri!<3 En malta odottaa kun pääsee availeen luukkuja :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En malta minäkään!!! Nooo, huomenna jo ♥

      Poista
  5. Mun ois kyllä pitänyt hankkia tuo teekalenteri, kuulostaa niin hyvältä! :) Myös tuo muumikalenteri on suloinen. Mulla on tällä hetkellä partioilaisten adventtikalenteri sekä Star Wars suklaakalenteri :D Vielä mietin olisiko pitänyt hankkia se arpa joulukalenteri, mutta eiköhän nuo kaksi riitä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti sisältökin on yhtä ihana kuin miltä kalenteri näyttää ♥ Oi vitsi miten ihanilta kuulostaa, varsinkin tuo Star Wars :D Kalentereita ei voi olla koskaan liikaa ;)

      Poista
  6. Tulipa jouluinen ja kiva fiilis tästä! Itsellä ei ole vielä mitään kalenteria, tulee jo kiire hankkia se :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti! Vielä ehtii, vielä ehtii ;))

      Poista
  7. Kolme kalenteria kuulostaa juuri sopivalta määrältä! :D Itse en ole kerennyt hankkimaan yhtäkään... Mutta aikeissa on hankkia ainakin kaksi! Tai ehkä kolme... Saa nähdä :) Mutta ihania kuvia olet napannut ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon niin samaa mieltä ! :D Kuten aiemmassa kommentissa totesinkin: vielä ehtii ;) Ja kiitti kovasti! ♥

      Poista
  8. Hei omg, mistä tuollaisia teekalentereita oikein saa?! Ihan perus ruokakaupoistako? Pakko mennä metsästämään, tommonen olisi nimittäin aikamoinen unelma mulle :D English Tea Shopin teet on sitä paitsi mun suurin rakkauteni ♥ Mäkin oon kyllä vannoutunut "perinteisten" suklaakalentereiden ostaja, joten ehkä hankin sellaisen ennemmin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilasin ton Hyvinvoinnin tavaratalon verkkokaupasta, mutta luulis että noita saa esim Sokoksilta! Meidän sokkarilla ei tosin ollu :( Kannattaa käydä kattelemassa, toi on kyllä aivan taivaallisen ihana! Molempi parempi ;)

      Poista
  9. Mulla ei vielä oo joulukalenteria ja tässä oon panikoinut pari päivää, että herranjestas munhan pitää mennä ostamaan sellainen just nyt! :D Mutta mielessä on käynyt että tuon tee kalenterin oisin hankkinut itsellekin ja sitten tietenkin joku suklaakalenteri :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No pitää ehdottomasti, ettet vaan jää ilman! :D

      Poista
  10. Mä oon katsellut tuota samaa teekalenteria nyt pari vuotta, mutta en oo raaskinut ostaa sitä kun kaapissa on yli 40 eri purkkia teetä... :D Mulla on teebannit! Heti kun ryystän nämä kaikki loppuun niin hommaan kyllä tuollaisen tai DavidsTean kalenterin ulkomailta! Mulla on samat setit kuin viime vuonnakin eli Ciaten kynsilakkajoulukalenteri, joka on ihan huippu :) Tälle vuodelle löysin myös vegaanille sopivan suklaajoulukalenterin Ruohonjuuresta, innolla odotan miltä suklaa mahtaa maistua ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ei, ihanaa että siellä on joku muukin teeaddikti! :D Mullakin kaappi pursuu eri teemakuja, ja aina vaan on saatava lisää.. Heh! Oi että kynsilakkajoulukalenteri kuulostaa ihanalta, haluun kyllä ens vuodelle sellasen! Ja vegaaninen suklaakalenteri kuulostaa kans kokeilemisen arvoiselta, kerro ihmeessä mitkä fiilikset siitä jäi :)

      Poista
  11. Ei vitsit, miulla ei oo yhtään joulukalenteria täksi vuodeksi, mutta vielähän sitä tosiaan ehtisi ostaa! :D Tuo English Tea Shopin joulukalenteri kyllä houkuttelisi, mutta ehkä tyydyn sitten vain siihen perinteiseen suklaa-joulukalenteriin :) Jännää miten jouluun on enää niin vähän aikaa, huh! Adventtikalenteri täällä blogin puolellakin kuulostaa hyvältä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, sit ei auta kuule muu kuin lähteä kaupoille! :D Suklaakalenteri on perinteinen ja aina niin toimiva ♥ Aika kyllä menee ihan hurjan nopeeta tosiaan!

      Poista
  12. Jooooooo joulu aiheisia postauksia <3333333 mullakin on ihan must-have toi suklaakalenteri ja itseasiassa mulla on toi sama Muumi :D hyvä idis toi aamulle ja illalle! Pitää varmaan lähikaupasta hakee toinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on munkin lemppareita blogeissa tähän aikaan vuodesta ;) Hahaha kiva että sait täältä vinkkiä kahteen kalenteriin ;)) Ihanaa kun täällä on muitakin jouluhöperöitä! :D

      Poista

Blog Design by Get Polished