28. joulukuuta 2016

CLUSE WATCHES

Olen jo kuukausia ihaillut Clusen upeita kelloja eri puolilla mediaa. En ole koskaan ollut kelloihminen, mutta siitä huolimatta nämä upeat kellot alkoivat kiinnostaa ja viehättää visuaalista silmääni. Vuosi sitten sain joululahjaksi kellon, jota olen säännöllisen epäsäännöllisesti käyttänyt aina silloin, kun olen muistanut. Ja en todellakaan ole muistanut tarpeeksi :D Usein kello roikkuu mun ranteessa korun virkaa toimittaen, ja harvoin muistan sen todellisen käyttötarkoituksen - ajan katsomisen. Mutta mikäs siinä, kellothan ovat valtavan kauniita, ja toimivat hyvin myös koruina simppeliäkin asua piristämässä.

Kun sain mahdollisuuden lähteä tekemään lähempää tuttavuutta Clusen kelloihin, kiljahtelin riemusta. Sain valita itselleni valikoimasta kolme kelloa, jotka saisin olematonta kellovalikoimaani täydentämään. Ja olipas muuten vaikea valinta! Kelloja löytyi toinen toistaan upeampia, ja tämäkin huono kellojenkäyttäjä ihastui sydänjuuriaan myöten toinen toistaan upeampiin ajan näyttäjiin. No, haluatteko nähdä mihin päädyin? ;)

Kuvat on valitettavasti otettu keinovalossa sisätiloissa, mikä on harmi. En voi sietää keinovaloa kuvissa, mutta muuta vaihtoehtoa sisätiloissa kuvailuun ei ole juurikaan ollut. Oon harvoin valoisan aikaan kotona, ja jos olenkin, niin yleensä kiireessä lähdössä töihin. Ja vaikka ulkona olisikin "valoisaa", on sisällä kuitenkin ollut niin pimeää että valot on pakko sytyttää. Varsinkin viime viikolla (jolloin nämä kuvat otinkin), kun ulkona oli sateista ja synkkää!

Ensivaikutelma paketin avatessani oli ilahtuneen ihastunut, sillä kellot oli pakattu todella kauniisiin ja näyttäviin pakkauksiin. Mulla ei ole juuri aiempaa kokemusta kellojen ostosta, mutta nämä paketit sai mun sydämen sykkimään. Rakastan marmorikuosia, ja valkoinen marmorikuosilla varustettu laatikko oli mun silmään todella ylellisen näköinen ja tuntuinen. Nahkaiset säilytyspussukat ovat sen sijaan käytännölliset ja oikein näppärät! Oon ihan innoissani aina, kun saan kietoa tuon lenkin pussukan ympärille :-D God knows why.

Keinovalo hieman vääristää, mutta tämä ensimmäinen valintani on ruusukultainen, valkoisella kellotaululla ja teräksisellä rannekkeella varustettu kello. Tyylikäs, ajaton ja klassinen. Ruusukulta miellyttää värinä minua kovasti, ja näen sen tavallaan hauskana välimuotona kullalle ja hopealle, jotka pomppaavat silmille hieman enemmän. Ruusukulta sopii monen kanssa yhteen, ja luo tunnetta ylellisyydestä. Mä ainakin tunnen oloni hieman hienommaksi, kun napsautan tämän kellon ranteeseen.Yksityiskohtaisen kaunis ja kerrassaan I-HA-NA. 

Toisena valikoin joukosta upean kultaisella rannekkeella ja mustalla kellotaululla varustetun kellon. Säihkettä, hohtoa, kimallusta. Mulle oli alusta asti selvää, että haluan yhden mustalla kellotaululla varustetun yksilön kellokokoelmaani. Valkoinen on kellotaulun värinä hyvin perinteinen, ja musta viehätti kovasti kaikessa tyylikkyydessään ja erilaisuudessaan. Ihastuin päätä pahkaa tähän kultaiseen nahkarannakkeeseen, joka sopi upeasti myös joulun ajan hulinoihin (sekä varmasti jatkossa myös kaikkiin muihinkin juhliin!). Ainoa valinta täytyikin suorittaa kellotaulun värin kohdalla. Valkoinen oli myöskin hyvin kaunis ja raikas, mutta musta sopi kelloon erittäin hyvin - lopputuloksen tiedättekin. 

Tämä kello on tainnut olla mulla eniten käytössä näiden parin viikon aikana, jotka olen ehtinyt kelloja koeajaa käyttöön. Olen käyttänyt tätä niin arjessa kuin juhlassakin, ja aion jatkossakin yhdistää tämän rohkeasti osaksi arkiasuja pientä luksusta kaivatessani. Isä pelkäsi, että tämän pintamateriaali alkaisi halkeilla eikä olisi kovin kestävää. Vielä ei tiedetä pidempiaikaisen käytön vaikutuksia, mutta tähän mennessä kokemukset on todella hyvät, eikä mitään naarmuja tai muita kauneusvirheitä ole tullut. Olen käyttänyt tätä myös kassalla työskennellessäni, ja varovaisuudesta huolimatta tämä on päässyt kolahtelemaan ja osumaan monen monta kertaa johonkin. Kuitenkaan kello ei ole kärsinyt mitenkään, ja olen jo tässä vaiheessa vakuuttunut kellojen laadusta!


Viimeisenä muttei suinkaan vähäisimpänä päädyin mustalla nahkarannakkeella ja marmorikuvioisella kellotaululla varustettuun kelloon. Kellotaulu on tehty aidosta marmorikivestä, ja on hyvin kaunis. Alunperin olisin halunnut kellon harmaalla nahkarannekkeella, mutta se oli valitettavasti loppu valikoimasta. Ei kuitenkaan hätää, sillä kelloihin saa tilattua rannekkeita jälkeenpäin aina halutessaan! Valikoimaa on paljon, eivätkä hinnat päätä huimaa. Koska harmaata ranneketta ei ollut, päädyin klassiseen ja kaikkeen sopivaan mustaan - enkä voisi olla tyytyväisempi valintaani. 

Tämä on kelloista ainut, jota en ole vielä ehtinyt testaamaan. Kultainen ja ruusukultainen kelloni ovat sopineet niin täydellisesti joulun ajan asuihini, että olen halunnut pitää hohdetta ja kimallusta jatkuvasti ranteessani! :D Kello on kuitenkin todella tyylikäs, ja marmorinen kellotaulu tuo muuten simppeliin malliin sitä jotain

Tällä hetkellä olen ehtinyt käyttää kelloja parisen viikkoa, ja en voisi olla tyytyväisempi. Täysin rehellinen mielipiteeni on, etten löydä näistä mitään huonoa sanottavaa. Käyttömukavuus on ihan mieletön, unohdan kellojen ranteessa olon jatkuvasti, vaikka joskus olen kokenut kellot epämukavina ja jopa epäkäytännöllisinä. Hinta-laatusuhde on todella kohdillaan, ja uskon näistä kelloista tulevan pitkäaikaisia kavereita mulle! Toimitus oli nopea, ja paketin avaamisen jälkeen ihastuneista huokauksista ei meinannut tulla loppua. Olen räpsinyt jo monet asukuvat näiden kellojen kanssa, ja tulette näkemään ne heti kunhan saan muutamat kiireellisemmät postaukset pois alta!

Ajattelin vinkata näistä upeista kelloista teille sopivasti näin joulun jälkeen, kun monella on hankaluuksia päättää mihin joululahjarahansa tuhlaisi ;) Mikäs olisikaan parempi tapa piristää itseään kuin uusi kello, joka voi vuoden vaihteen lähestyessä merkata myös uuden ajan alkua. 

Mikä näistä kelloista oli sun lemppari? Oletko itse tutustunut aiemmin Clusen valikoimaan?

*Postaus toteutettu yhteistyössä Clusen kanssa, kellot saatu (en hyödy linkkien klikkailusta)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Blog Design by Get Polished