16. joulukuuta 2016

DUSTY PINK

Heippa taas muutaman päivän tauon jälkeen Mitäs teille kuuluu?

Mun joululoma alkoi juuri, jipii! Tai no, loma ja loma. Oon siis töissä koko loman ja aika runsaastikin, mm. joulun ja uudenvuoden ajat menee täysin työn touhussa. Mutta oonpahan lomalla koulusta, ja työasiat voi päivän jälkeen jättää työpaikalle, eikä siten tarvitse koko iltaa stressata tekemättömiä asioita. Tosin, kyllä mun pitäisi muutama koulujuttukin tehdä loman aikana, mutta vielä en stressaa niistä! Katsotaan sitten mahdollisesti tammikuun alussa, nyt tulee lepo ja rentoutus tarpeeseen. Lauantaina saankin viettää pitkästä aikaa sellaista vapaapäivää, jolle ei ole kerrassaan mitään pakollisia tehtäviä juttuja, töitä tai koulua, tai muitakaan suunnitelmia. Voi mitä luksusta!

neule Lindex

huivi ja korvikset H&M

ylipolvensaappaat DinSko

Tosiaan oon ollut valtavan kiireinen viime viikot, ja se on näkynyt vahvasti blogin postaustahdissakin. Oon kuitenkin päättänyt, että koska harrastuksena tätä hommaa teen, niin en väkisin aja itseäni enää yhtään pahempaan nurkkaan ja revi väkisin tälle aikaa silloin, kun sitä aikaa ei oikeasti ole. Esimerkkinä voisin kertoa viime päiviltä, että tosiaan olin koko viime viikonlopun töissä, ja lauantaina juhlittiin työpaikan pikkujouluja. Oli aivan valtavan hauskaa, sai kunnolla nollata ja keskittyä tanssahteluun sekä hyvään ruokaan, juomaan ja seuraan! Sunnuntaina pääsin ysiltä töistä, ja lähdin suoraan ajamaan Joensuuhun. Yöllä väänsin adventtipostauksen valmiiksi. Aamulla suoraan ruotsin tenttiin, johon ehdin lukea about 30min. Edellisellä viikollakaan en ehtinyt lukea, sillä tulin reissusta ja luin erääseen toiseen tenttiin. No, maanantaina juoksin paikasta toiseen ja tiistai olikin sitten astetta pahempi. Hengasin koululla klo 8-19, kävin tekemässä pari tenttiä, istumassa muutamalla tunnilla ja tekemässä kvantin täyttä hepreaa olevaa harjoitustyötä. En ehtinyt edes syömään missään välissä, nappasin vain leivän ruokalasta mukaan. Kevyitä päiviä takana :'D

Viime viikosta sen verran, että se oli kerrassaan kauhea. Arkeen paluu ei sujunut mukavasti, illat meni itkiessä ja parhaillaan juoksin 5 minuutin jälkeen koulusta itkien pois ja skippasin koko päivän. Tunsin itseni todella yksinäiseksi, stressaantuneeksi ja väsyneeksi. Lisäksi lähestyvä joulu aiheuttaa hyvin monenlaisia tuntemuksia, mulla kun on tapana juhlapyhien aikaan muistella niitä ihmisiä, jotka ei meidän kanssa enää täällä ole syystä tai toisesta. Ja varsinkin vuosi sitten tämä aika oli ihanaa ja onnellista, eikä sen muistelu varsinaisesti mieltä ylennä. 

Kuitenkin tää viikko on ollut paljon paljon parempi, ja lähdinkin hyvillä mielin joululoman viettoon. Maanantaina illalla kerrattiin ystävieni kanssa tenttiin, ja sain muistutuksen siitä kuinka ihania tyyppejä mulla on ympärilläni. Olin juuri lähdössä, kun yksi ystävistäni halasi mua. Ei tarvittu kuin muutama kaunis, ymmärtäväinen ja lohduttava sana, ja mähän aloin muistuttaa vesiputousta alle sekunnin sadasosassa. Käperryin ystävän kainaloon itkemään ja vuodatin viime ajan pahaa oloa, ja kerroin miten yksinäiseksi olen itseni tuntenut, vaikka mulla onkin ihania tyyppejä ympärillä. Asioiden ääneen sanominen helpotti niin paljon, tuon illan jälkeen on ollut jollain tasolla niin paljon keveämpi olo. Ystävät on kultaa

Stressaava tiistaikin vaihtui hymyyn, kun viimein kotiin päästyäni kaksi ystävääni oli oven takana odottamassa viinipullon kanssa. Kiskaistiin kunnon kalsarikännit, katsottiin muumeja ja saatiin miesseuralainen Oriflamen lehdestä iltaamme piristämään :-D Oli aivan mielettömän hauskaa! Siellä me viinipäissämme hinkattiin mun valkoisesta sohvasta tumman suklaan tahraa pois.. Keskiviikkona nautittiin vielä yliopiston kuoron joulukonsertista ja nautiskeltiin glögiä rennoissa tunnelmissa!

Nyt tulee kyllä postaukselle pituutta, mutta välillä on kiva höpöttää kuulumisia oikein urakalla. Viime kerrasta onkin jo hetki ;) Tällä viikolla sain valtavan hyvän mielen myös Joensuun työni johdosta, sillä sain ihanaa palautetta pojalta, jota läksyissä autan, sekä hänen vanhemmiltaan. Paras palkka työstäni oli se, kun poika itse kertoi minun olevan ihana ja tosi kiva hänelle aina, sekä pitävän tiukkoja rajoja. Lisäksi tämä kiitteli minua haasteellisissakin tilanteissa jaksamisesta. Mun sydän suli aivan totaalisesti

Sellaista mun viikkoon! Hurjasti on kyllä mahtunut, ja tulee vielä mahtumaankin. Tänään nautin loman ensihetkistä ystäväni Emman kanssa kahvitellen (ei taidettu kumpikaan kahvia kyllä juoda :D) sekä muita tyttöjä ruokailun merkeissä treffaten. Illalla suuntasin Kuhmoon "loman" viettoon, ja huomenna suuntaakin töihin. Innolla odotan varsinkin joulumielellä olevien ja iloisten ihmisten näkemistä!

Mitä suunnitelmia sulla on viikonlopulle? Rentouttavaa joulun odotusta!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Blog Design by Get Polished