1. joulukuuta 2016

JOULUKUUN ENSIMMÄINEN

Ulkona tupruttaa lunta, on kaunista, valoisaa. Teekalenterin ensimmäinen luukku on korkattu, herkullistakin herkullisempi uusi lemppari teemaku lämmittää sylissäni olevassa mukissa. Jalkoja lämmittävät myös uudet villahousut, jotka ostin rennoksi matkustusasuksi (ja toki muutenkin joulun ajan rentoiluun!). Ja tosiaan, tänään on se päivä - mä lähden reissuun! Oi Mallorca, täältä tullaan. Pari (ikävää) velvollisuutta vielä hoidettavana, ja sitten mä laitan aivot narikkaan ja nautin.

takki ja choker Zara

tekonahkaleggingsit Bikbok

paita kirppis / H&M

saappaat  Dinsko

Mitkä fiilikset teillä on tästä uudesta blogisivustosta? Mun mielestä on hirmu jännää kirjoitella tänne, ja vaatiihan tämä opettelua ja homman rutinoitumiseen menee aikaa. Oon ihan varma, että joku päivä vielä avaan Bloggerin ja vahingossa näpyttelen tekstini sinne :-D ! No, jospa muistaisin siirtää raapustukseni tänne ennen julkaisua. Kertokaa toki jos pohjan/kommentoinnin kanssa on ongelmia tai parannettavaa, niin ihmetellään yhdessä ja fiksaillaan!

Olisi ihana höpistä teille enemmänkin, mutta mun on pakko rientää pakkailemaan viime hetken pakkailut, ostamaan evästä matkalle ja kvantin tentti täytyisi käydä tsekkaamassa. Tsekkaamassa siksi, että en oo tajunnut koko kurssista tasan yhtään mitään enkä oo myöskään lukenut koko tenttiin yhtään. Varasin kirjankin jo ajoissa, mutta enpä ehtinyt sitä kirjastosta saada. Ja no, nuo aiheet tuntuu ihan siltä kuin jotain täysin utopistista vierasta kieltä opiskelisi. Hieman lohduttaa se, että lähes kaikki muutkin tuntuu olevan yhtä pihalla tuosta kurssista. Oon kohdannut yhden opiskelijan, joka oikeasti osaa noita juttuja :'D

Mutta nyt mä en stressaa, nyt mä nautin! Nauti säkin ihanasta joulukuusta ja vietä kiva viikonloppu! ♥ Ja hei, ajastin sunnuntaille toisen adventtikalenterin luukun ;)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Blog Design by Get Polished