9. joulukuuta 2016

MALLORCA | GO WHERE YOU FEEL MOST ALIVE


Heippa murut Palasin reissusta myöhään maanantai-iltana, enkä oo yksinkertaisesti ehtinyt postaamaan tänne mitään. Lisäksi tietokoneen kans on ollut ongelmia koko viikon, ja olinkin ihan epätoivoinen tämän romun kanssa. Tänään selvisi että syynä toimimattomuuteen olikin vain viallinen virtajohto, ja ah - nyt toimii! Me so happy. Ja okei, ens viikon tenttimatskuista suurin osa on netissä, joten ehkä tää toimiminen on ihan hyvä juttu...

Ja reissu! Se oli ihana! Siis ihanaakin ihanampi, maailman rentouttavin ja onnellisin. Mä en muista, milloin olisin viimeksi ollut noin onnellinen ja hyvinvoiva. Tai no, viime keväänä olin. Tämä matka tuli niin tarpeeseen, oli jotenkin hyvin puhdistava ja vapauttava. Sain puhua Emilialle kaikesta, toinen kuunteli ja halasi ja ymmärsi. Kaiken vuodatuksen jälkeen oli ihan parasta vaan pitää hauskaa - naurettiin varmaan viiden vuoden edestä! Jossain vaiheessa olin aivan varma, että lennetään ravintolasta pihalle sen räkätyksen takia :'DD Emilia on ihan parasta matkaseuraa, halutaan nimittäin reissuilta just samoja juttuja ja lyhyesti sanottuna ollaan todellisia sielunsiskoja.

Päällimmäisenä reissusta tulee mieleen se onnea ja iloa pursuava fiilis, kun huristeltiin pitkin Mallorcan motaria musiikit täysillä ihaillen auringonlaskua ja kaupungin valoja. Mä olin niin elossa.

Palataan taas pian

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Blog Design by Get Polished