30. joulukuuta 2016

VUODEN VIKAT ASUKUVAT

Ja samalla koko tän talven tyypillisin ja käytetyin arkiasu. 


takki kirppis / Ellos

neulemekko BikBok

nilkkurit Timberland

pipo, huivi, sukkikset H&M

Huomaatteko kuvissa jotain uutta? Jep, nää on otettu mun uudella objektiivilla! Isä osti mulle joululahjaksi laajakulmaobjektiivin (okei maksoin siitä hieman itsekin), ja tilasin siihen vielä kaveriksi kalansilmälisäkkeen. Voi vitsit että mä oon noista innoissani!! Tänään oli pakko ripsihuollon jälkeen päästä hieman testailemaan objektiivia asukuvailussa, ja kyllähän näistä tuli hurjan kivoja ja erilaisia. Normaalisti mun 50mm objektiivilla kuvatessa saan raahautua kilometrin päähän että mahdun kuvaan, ja nyt seisoin oikeasti puolen metrin - metrin päässä jalustasta :D Haha, oli hassua. Ulkona hämärsi jo kuvia ottaessani, joten laatu ei valitettavasti ole parhaasta päästä. Lisäksi asetukset olivat myös hieman pielessä, joten kuvien tarkkuus ei ole aivan sitä normaalia tasoa ehhh. 

Mutta tosiaan, tää on kyllä tän talven käytetyin asu aivan kevyesti. Sellainen asu, jota ei tule blogiin kuvailtua. Asu, joka on niin tavallinen ja itsestäänselvä, ettei sitä edes ajattele varsinaisena "asuna". Ne on vaan ne rytkyt, jotka aina huonona päivänä tai kiireisenä aamuna on helpointa nakata niskaan. Tietysti tän mun tyypillisimmän talvilookin osaset - neulemekko, sukkikset, kengät ja pipo - vaihtelee aina fiiliksen mukaan. Mutta jotain tän tapaista mulla on hyvin usein päällä silloin, kun en jaksa tippaakaan panostaa tai pukeutuminen ei kiinnosta laisinkaan. Tuollaisina päivinä mun kasvot on myös yhtä vähän meikatut kuin näissä kuvissa - useimmiten jopa täysin meikittömät, mikäli ihon kunto sen sallii. Hiukset piiloutuu pipon alle tai etsiytyy pään päälle sotkunutturalle ;)

Neulemekot on ihan parhaita, ja oonkin tänä syksynä ja talvena ostanut niitä laittoman paljon. Tuo BikBokin mekko multa löytyy myös valkoisena, ja varsinkin tämä musta on ollut järkyttävän kovassa käytössä. Äitikin uskoi sen viimeistään siinä vaiheessa, kun joskus marraskuun puolella vein Kuhmossa autoa huoltoon ja mun paidan rinnuksilla oli varmaan viikon ruokalista nähtävillä enkä ollut huomannut mitään :--D Hienostunut bloggaaja liikkeellä siis. 

Takin löysin alkutalvesta kirppikseltä, ja se on kyllä yksi vuoden parhaista ostoksista. Ihan mielettömän lämmin ja pehmoisen muhkea, takki jonka sisuksiin on turvallista uppoutua. Ihan paras löytö! Timbsukat on tietysti ihanat jalassa, ja pitävät varmasti koivet lämpiminä. 

Mutta hei, mitä tykkäät tästä tylsän tavallisesta arkiasusta, ja kuinka sä pukeudut arkena silloin, kun et jaksa tippaakaan panostaa? Miltä uudella objektiivilla otetut kuvat näyttää sun silmään?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Blog Design by Get Polished