5. tammikuuta 2017

CHILLIN'

Mä oon viime päivät harrastanut pakollista kotona chillailua, kun flunssa on vetänyt mut sängyn pohjalle. Sunnuntaina olin vielä urheana töissä, vaikka olo alkoi muistuttaa junan alle jäänyttä. Maanantaina en ollut työkunnossa, ja sitä seuranneet vapaapäivätkin on menneet sairastaessa. Ekaa kertaa koko loman aikana mulla oli kaksi vapaata putkeen, ja siinähän ne meni :'D Sohvalla tai sängyssä maatessa, Serranon perhettä katsoessa, dekkaria lueskellessa, niistäessä, yskiessä keuhkoja pihalle ja teetä litkiessä.

Mullahan oli aiemmin sellaista pikkukuumeilua, kävi pieni kuumepiikki ilman mitään muita oireita. Tätä on jatkunut muutaman vuoden verran, ja aina "tauti" on päivässä tai parissa kaikonnut. Nyt on kyllä ihan kunnon flunssa kaikkine oireineen iskenyt, ja viime yönä tulikin viimeisin oire, nenän vuotaminen, mukaan. Kuvittelin tänään olevan jo hieman parempi päivä ja pääseväni huomenna töihin, mutta eiköhän iltaa kohden kuume alkanut nousta. Katsotaan siis aamulla tilanne uudelleen :) 


En ole vain yksinkertaisesti tottunut olemaan näin pitkiä aikoja paikoillani ja tekemättä mitään, viime kerrasta onkin varmaan ikuisuus. Seinät alkaa kaatua päälle ja tarvitsen edes jotain kunnon aktiviteettia, eikä ihmisten ilmoille pääseminen olisi ollenkaan hassumpaa!


Ja ei, nämä kuvat eivät ole tän mun sairastamisen ajalta tai Kuhmosta ylipäätään (kuvissa siis mun Joensuun koti). Ei ihan ole samanlaiset fiinit teehetket täällä menossa, vaan sen sijaan oon vuorannut itseni vilteillä, nenäliinoilla ja suklaakäärepapereilla.. :D Luksusta ja glamouria nää viime päivät täynnä, ai että.

Että sellainen vuoden aloitus täällä ;)

Kuinka sun vuotesi 2017 alkoi? Haleja loppuviikkoon

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Blog Design by Get Polished