23. helmikuuta 2017

SUNLIGHT

Hei murut  

Tiiättekö mitä? Mitä pidempään on kirjoittamatta, sitä korkeammaksi kynnys blogin avaamiseen muuttuu. Mutta nyt mä hajotan kynnykset ja muut esteet, ja palaan höpisemään hieman kuulumisia. Oon parin viikon aikana pohtinut valtavasti tätä mun ensimmäistä kertaa neljään (!!) vuoteen tapahtunutta bloggausinnon lopahtamista, ja pari pääsyytä oonkin asialle löytänyt. Ensinnäkin uusi tietokone on hankintalistalla ihan ensimmäisenä, tämä nykyinen rotisko on mennyt niin hitaaksi ettei meinaa hermot kestää. Varsinkin kuvanmuokkaus on tuskaa, sillä eihän tämä jaksa Photaria pyörittää juuri ollenkaan. Eikä mulla yksinkertaisesti ole aikaa laitettavaksi montaa tuntia kuvien kanssa taisteluun, kun jo pelkkään tallentamiseen kuluu aikaa aivan tuhottoman paljon.

Muuten tänne kuuluu hyvinkin tavallista; stressiä, kiirettä ja väsymystä. Tällä viikolla alkoi kaiken hyvän lisäksi harjoittelu norssilla, ja tiistainakin mun olisi pitänyt olla parhaillaan kolmessa paikassa samaan aikaan. Mulla on siis menossa kaksi sivuainetta, pääaineopinnot, harjoittelu, työt Joensuussa ja Kuhmossa. Phuuuuh, alkaa ihan hieman uuvuttaa. Onneksi sain sumplittua mun vastuuopetusviikot huhtikuun lopulle, joten ihan kaikkea ei tarvitse nyt väkisin pakertaa. Tosin ei mulla olisikaan ollut mitään jakoja olla reilua viikkoa putkeen opettamassa norssilla nyt, kalenteri on aivan täynnä jo muutenkin. Toki harjoittelu teettää hommia jo nyt, kun on kaikenlaista suunnittelua ja oppituntien seurantaa. Mutta hiljalleen edetään tässäkin, jospa mä jotenkin selviän keväästä (vaikka ei kovin vahvasti siltä aina tunnu..). 

Viime viikon ja viikonlopun mä olin kipeänä, ja sekin verotti voimia kovasti. En jaksanut tehdä juuri mitään, ja olo oli kuin jyrän alle jääneellä. Urhoollisesti mä raahasin itseni perjantaina opeopiskelijoiden vuosittaiseen kohokohtaan, Talvipäiville, jotka järjestettiin tänä vuonna Savonlinnassa. Vietin siis hurjan hauskan viikonlopun mun rakkaimpien kanssa juhlien, nauraen ja hauskaa pitäen. Vaikka unta ei liikaa viikonlopun aikana tullutkaan, en vaihtaisi hetkeäkään pois! Sai viettää kunnolla laatuaikaa rakkaiden ystävien kanssa, puhua ihan kaikesta ja pitää hauskaa ihan täysillä. Niin parasta. Voi kun tuollaista aikaa saisi järjestettyä useamminkin, mutta valitettavan usein aikataulut menevät ihan ristiin.

hame H&M

pörrötakki Gina Tricot

toppi BikBok

nilkkurit Seppälä

Mitäs muuta tähän reiluun blogittomaan viikkoon on mahtunut? No, ystävänpäivä meni hujauksessa sitsaillessa talvipäiväfiiliksissä. Lisäksi sain pitkästä aikaa kukkia Oon ehtinyt tehdä hieman kotihommia, siivoilla ja sen sellaista. Näin kevään tullen olisi taas valtava inspis sisustamista kohtaan, jotain pientä vaihtelua kaipaan nyt kovasti kotiinkin. Huomenna mä suuntaan taas hetkeksi Kuhmoon, luvassa olisi nimittäin työviikonloppu. 

Ja hei, asu on hetken takaa eräältä upean aurinkoiselta päivältä, jolloin mä olin aivan totaalisen kevätfiiliksissä! Oon jo lopenkyllästynyt lumeen, auton puhdistamiseen ja ikkunoiden raaputteluun, kylmään ja pakkaseen. Oi kevät, tule pian En malta odottaa niitä ihanasti lämmittäviä auringonsäteitä, kivoja uusia aurinkolaseja, paljaita nilkkoja (jotka kyllä tänään jo testasin ja palellutin), kevyempiä vaatekerroksia ja keveämpiä askelia. Ballerinoja ja ihania korkkareita. Hymyjä ja kevään ekoja jätskejä. Oioioi. 

Palataan taas Ihanaa viikonloppua rakkaat!

2 kommenttia :

Blog Design by Get Polished