5. kesäkuuta 2017

SÅ LYCKLIG


Mitkään sanat ei riitä kuvailemaan sitä mitä tunnen. Sitä, kuinka onnellinen olen.

Viikonloppu Göteborgissa, yhdessä. Sinun sylissäsi, käsivarsillasi, käsi kädessä. 

Tunteja 80cm leveässä sängyssä toisiamme tuijotellen. Ratikkamatkoja sinuun nojaten, ihanaa ääntäsi rakastaen. Suudelmiisi vastaten. Huumaavaa onnen tunnetta tuntien. 

Elossa, niin elossa.

Sateenvarjon alla sateen ropinaa kuunnellen, pehmeisiin huuliisi uppoutuen. Viinilasillisella silmiisi hukkuen, käsi kädessä tunnelmallisesti valaistun öisen kaupungin läpi kävellen. Maanpinnan yläpuolella leijuen, kauniita sanoja kuiskaillen. Pieniä, mutta niin suuria.

Sinun vierelläsi.

Lentokentällä tiukasti sinuun takertuen, ikävän kyyneleitä vuodattaen. 

Ja mulla on kaikki tässä näin. 

22 kommenttia :

  1. Aivan ihania kuvia, tekstistä kuin kuvistakin huokuu onnellisuus. Ootte niin kauniita yhdessä <3

    VastaaPoista
  2. Oon niin onnellinen teidän puolesta Jenni ♥ Aivan ihana postaus ja nämä kuvat! :') ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihana kuulla Tuuli, kiitos valtavasti <3

      Poista
  3. Ootte jotain niin söpöä, ihana fiilis näissä kuvissa ❤️ teksti oli myös todella kaunis :)

    VastaaPoista
  4. Ihanat kuvat ja niin hyvä mieli tuli tästä postauksesta! Koskettavaa tekstiä!♡♡

    VastaaPoista
  5. Voi miten ihanasti osasit kuvata onnen tunteesi, tippa vierähti silmäkulmalle ❤ olen niin onnellinen puolestasi, teidän puolestanne. ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos rakas Maria, minullakin aukesi eilen lentokentällä kyynelkanavat sinun ihanan viestin luettuani! <3

      Poista
  6. Minua on aina ihmetyttänyt ihmiset, jotka "vaihtaa rakkautta" niin nopeasti. Tarkoitan, että ensin rakastetaan jotain todella paljon ja mietitään vakavissaan jo niitä kihloja. Ja kun erotaan, romahtaa se maailma ja missään ei ole iloa eikä haluta elää. Mutta ei mene oikeastaan kauaakaan kun jo samalla vakavuudella rakastetaankin yhtäkkiä jotain toista. En vaan itse ole koskaan ymmärtänyt miten jostakin niin suuresta yhden kanssa voikin suht nopeasti päästä samoihin sfääreihin toisen kanssa. Osaatko sinä valaista mulle tätä asiaa? Ja ennen kaikkea, olen siis toki todella iloinen puolestasi että uuden onnen olet löytänyt! Ihmetyttää vaan aina kun tällaisa "tapauksia" lukee ja kuulee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiiätkö, tää onkin hyvä kysymys!

      Oon itse pohtinut samaa asiaa paljon, mutten oikein ymmärrä kuinka tämä kysymys tänne mun blogiini liittyy. Joten ei, valitettavasti en osaa valaista sinulle tätä asiaa. Rakkaus, rakastaminen ja tunteet ylipäätänsä ovat kuitenkin hyvin yksilöllisesti koettuja asioita, enkä kenenkään muun puolesta osaa kysymykseesi mitään vastata. Ja voikohan tunteita järjellä selittääkään? Mutta totta kyllä, itsekin olen sitä pohtinut, kuinka niin nopeasti suhteen päätyttyä päädytään uuteen suhteeseen, ja rakastetaan toista samalla intensiteetillä.

      Oletan, että tämä kommentti liittyi jotenkin minuun ja parisuhteeseeni, joten otanpa samalla siihenkin hieman kantaa, mutta pelkästään omalta osaltani. Faktahan on se, että edellinen parisuhteeni päättyi noin vuosi sitten. Vuosi on pitkä aika, ja vaikka toista silloinkin kovasti rakastin, on suhteen päättyminen täytynyt hyväksyä ja noista asioista on samalla päässyt yli. Oon hyvin tunteikas ja herkkä ihminen, ja rakastan kaikkia läheisiäni aivan valtavalla intensiteetillä. Yhtään pienemmällä intensiteetillä en parisuhteessa voisi olla mukana, eikä siinä olisi järkeäkään. Tästä johtuen myös erot ovat olleet mulle aina vaikeita, oli suhde sitten päättynyt kumman tahansa aloitteesta. Hmm, tuota "vaihtaa rakkautta" kohtaa en oikein ymmärtänyt. Enkä kohtia "ei mene oikeastaan kauaakaan kun jo samalla vakavuudella rakastetaankin yhtäkkiä jotain toista" tai sanoja "suht nopeasti" ja "yhtäkkiä". Edellinen parisuhteeni päättyi vuosi sitten, parantelin itseäni ja opin elämään taas yksin, pääsin suhteesta ja tuosta ihmisestä yli. Kunnes elämääni eräänä päivänä astui ihminen, johon todella kovasti halusin tutustua. Tunteitaan ei voi selittää, rakkauttaan ei voi selittää. Elän tunteella, ja olen hyvin onnellinen kaikesta siitä, mitä minulla nyt on.

      Toivotaan, että tämän avulla sait tyydyttävän vastauksen kysymykseesi, vaikken osaakaan vastata kuin omasta puolestani :)

      Poista
  7. Aivan todella kaunis postaus! Teksti, kuvat tunnelma - kaikki ♥

    VastaaPoista
  8. Mä en kestä miten kauniita sanoja ja kuvia, tuli aivan tippa linssiin tässä töissä :')<3 Oon aivan älyttömän onnellinen teidän puolesta. Ansaitsette toisenne ja ton ihanan rakkauden mitä tänne asti voi aistia<3 Voi että, huokailen täällä vaan onnesta :')

    P.S. Hipun puremat kengät on best<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi muru <3 Sinä oot vaan niin ihana, etten kestä. Voisinpa halata sua <3 Kiitoskiitoskiitos <3

      Joo Hipun puremat kengät menossa mukana edelleen :'DD

      Poista
  9. Muistan, miten luin itkien niitä postauksia, jolloin kaikki tuntui olevan pielessä. Vihdoinkin sai lukea hymyssä suin ja onnenkyyneleet silmäkulmissa tätä postausta. Oon niin onnellinen teidän puolesta, erityisesti sun. Pitäkää toisistanne kiinni! <3 Kaikkea hyvää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sinä ihana!! :') <3 Tuli niin valtavan hyvä mieli tästä kommentista, KIITOS <3 Ihan kyyneleet silmissä täällä itsekin sinun kommenttiasi luin. Valtavan ihanaa kesää ja kaikkea hyvää sinnekin! :)

      Poista
  10. Niin suloisia kuvia teistä, näissä on ihana tunnelma! <3 Oon onnellinen kun säkin oot onnellinen :) Mä en kyllä ymmärtänyt tuota anonyymin kommenttia ollenkaan tai miten se liittyi suhun? :D Mutta ehkei mun tarvitsekkaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana rakas Niina <3 Samat sanat! :')

      Joo en minäkään, ja ehkä ei kaikkea sitten tarviikaan.. :'D

      Poista
  11. Vitsi mikä postaus, ihanat kuvat ja vielä ihanampi teksti! <3

    VastaaPoista

Blog Design by Get Polished